Dominika Beliniak i Urszula Piotrowska-Topa założyły agencję MindSpark
„Let’s do sth amazing and Spark your idea” tak brzmi hasło nowo powstałej agencji kreatywnej i produkcyjnej MindSpark. Założycielkami firmy są Dominika Beliniak i Urszula Piotrowska-Topa, które od lat działają wspólnie w branży marketingowej, a teraz łączą siły, tworząc własną agencję.
– MindSpark narodził się z połączenia wielu lat doświadczenia z pasją do marketingu. Żyjemy tym na co dzień, inspirujemy się otoczeniem, rozmową z drugim człowiekiem. Chciałyśmy tworzyć i produkować wielowymiarowo, tak aby każdy projekt był świeży, autentyczny i niezapomniany, a nasi partnerzy poczuli, że to o nich i dla nich. Nie ma dla nas projektów zbyt małych, zbyt dużych czy zbyt ambitnych, są tylko potrzeby naszych klientów, które napędzają nas do działania – mówi Dominika Beliniak, założycielka MindSpark.
– To, co nas wyróżnia, to nasze ponad 16-letnie doświadczenie i nietuzinkowe spojrzenie. Wiemy, że życie w marketingu jest pełne barw, tylko trzeba umieć te barwy wydobyć – podkreśla Urszula Piotrowska-Topa, założycielka MindSpark. – Dlatego angażujemy niesamowite talenty z różnorodnych światów, skupiamy otwarte głowy, które potrafią wyjść poza utarte ścieżki komunikacji marketingowej.
Agencja świadczy usługi kreatywne z obszaru komunikacji marketingowej, wychodząc od strategii, kreacji, identyfikacji wizualnej prowadząc przez realizację i produkcję, po działania post projektowe. Wykorzystuje różnorodne narzędzia, m.in.: PR, event, incentive travel, digital. Wspiera employer branding. Jak podkreślają założycielki, ważnym aspektem działalności agencji są projekty CSR, strategie zrównoważonego biznesu oraz ESG.
– Chcemy, aby każdy kto z nami współpracuje, klient, pracownik, współpracownik, dostawca, wszyscy tworzący w branży, poczuli się MindSparked! – podkreślają założycielki.
Dominika Beliniak – italianistka, absolwentka kierunku controllingu zarządczego i programu Executive MBA – z branżą komunikacji marketingowej związana od 16 lat. W swoim portfolio ma zarządzanie kreacją i produkcją projektów B2B i B2C dla światowych i polskich marek, wydarzeń sportowych, kulturalnych, gal telewizyjnych projektów z wykorzystaniem event marketingu oraz video contentu, projektów employer branding i CSR, projektów wizerunkowych. Projekty, które prowadziła, zdobyły wiele nagród krajowych i zagranicznych. Jurorka branżowych konkursów: Effie, Eventex.
Urszula Piotrowska-Topa z branżą marketingową związana jest od ponad 18 lat. Producentka, kreatywna, menadżerka. W swoim portfolio ma wydarzenia o różnym charakterze, w tym eventy masowe, gale telewizyjne, konferencje, kongresy, eventy online, pikniki, eventy sportowe. Przez lata pełniła rolę dyrektorki zespołu eventowego i client service'u. Pracowała m.in. dla marek z sektora lifestyle, finansowego, bankowego, paliwowego, FMCG, farmaceutycznego i retail. Produkowała i współprodukowała projekty, które były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych w kraju i za granicą. Wieloletnia jurorka konkursu MP Power Awards® - MP Power Venue i Produkt.
www.mindspark.com.pl