Jarmark turystyczny GAR-u we Wrocławiu
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce, zorganizował drugi wspólny jarmark turystyczny. Wydarzenie odbyło się 17 kwietnia w hotelu Radisson Blu we Wrocławiu.
Jarmark to nowa formuła spotkania z biurami podróży, która zakłada więcej luzu i mniej formalną atmosferę podczas branżowej imprezy promocyjnej. Zaproszenia na wydarzenie wysyłane były imiennie do grupy najbardziej aktywnych pracowników biur podróży. W programie spotkania znalazły się poczęstunek, dawka wiedzy, upominki oraz rozmowy przypominające koncepcją zabawę w „gorące krzesła”. Kolorowe dekoracje balonowe podkreślały jarmarkową atmosferę eventu.
Organizatorami eventu było trzynaście polskich rep-ów: Asiste, Aviareps, Gieret, Mice Expert, Multisolution, Polhotrep, STR CEE, Travel Advance, Travelgate, Travelmediate, TravelReps, Turismo de Portugal i Visit Mauritius. Natomiast sponsorami jarmarku byli: Wrocławskie Biuro Promocji, Hotel Radisson Blu, linia lotnicza Condor, HanseMerkur – ubezpieczenia w podróży, biuro promocji emiratu Ras Al Khaimah oraz IncentiveApp.
Jak podkreślają organizatorzy, polski rynek przedstawicielstw notuje dynamiczny wzrost. Jarmark miał na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy członkami GAR-u, która sprzyja działalności biur podróży w Polsce i rozwojowi branży turystycznej.
GAR istnieje jako konsorcjum polskich GSAs (General Sales Agents) i rep-ów od stycznia 2018 roku. Konsorcjum powstało w celu prowadzenia wspólnej polityki w zakresie realizacji tzw. fam tripów dla biur podróży, kreowania etycznych wzorców i wyeliminowania nieuczciwych praktyk biur podróży wobec zagranicznych partnerów. Celem przedsięwzięcia jest także promowanie na świecie polskiego rynku jako innowacyjnego i godnego inwestowania.