50-lecie marki ibis

ibis London Sutton Point Hotel
Na zdjęciu: ibis London Sutton Point Hotel

Marka ibis świętuje 50. rocznicę działalności. Portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2500 obiektów w 79 krajach. W ramach celebracji okrągłej rocznicy, marka wkracza na nowy, 80. rynek – do Islandii wraz z otwarciem ibis Styles Reykjavik Muli.
 
ibis zapowiada także wprowadzenie zbioru kluczowych wartości, programu wsparcia pracowników, a także rozpoczęcie kampanii przywołującej wiodące przekazy i pozycję w branży z podkreśleniem zasług oraz osiągnięć zespołów i społeczności na całym świecie.
Podstawowe założenia hoteli działających pod markami rodziny ibis to innowacyjność, dobra jakość w przystępnej cenie oraz atmosfera sprzyjająca społecznym interakcjom.
 
Pierwszy hotel ibis został otwarty we francuskim Bordeaux w 1974 roku, kolejne powstawały w Europie, a następne na całym świecie. W 2012 roku Accor założył rodzinę ibis, składającą się z trzech marek: ibis, All Seasons (obecnie ibis Styles) i Etap Hotel (obecnie ibis Budget). Wtedy rodzina marek obejmowała ponad 1600 hoteli na całym świecie. Od tego czasu, portfolio sieci wzrosło o kolejne 1000 obiektów.


ibis São Paulo Expo Barra Funda


Każda z marek ibis oferuje nieco odmienną propozycję dla gości. ibis oferuje hotele z tętniącymi życiem przestrzeniami, zachęcającymi do wzajemnych interakcji, wykorzystując często muzykę, także graną na żywo, do nawiązywania społecznych więzi. Obiekty pogrupowane są na trzy główne projekty: Plaza, Agora i Square. ibis Styles skupia się na unikalnych motywach przewodnich w wystroju i kreatywnym designie, zapraszając gości do zanurzenia się w historię, jaką opowiada każdy hotel oraz wyrażania swojej kreatywności. ibis Styles to 640 lokalizacji. ibis budget to oferta wygodnego pobytu dla gości szukających noclegu w jak najbardziej przystępnej cenie.


ibis Styles Copenhagen Orestad

Łącznie na portfolio marek ibis składa się blisko 1700 hoteli w Europie, ponad 300 w obu Amerykach, więcej niż 330 w Chinach i ponad 250 obiektów na Bliskim Wschodzie oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W ramach jubileuszu hotele marki szykują szereg wydarzeń, uroczystości i otwarć nowych obiektów na całym świecie.
Marki ibis są częścią Accor, grupy hotelarskiej liczącej ponad 5500 obiektów w ponad 110 krajach, a także marką uczestniczącą w ALL – Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl