50-lecie marki ibis
Marka ibis świętuje 50. rocznicę działalności. Portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2500 obiektów w 79 krajach. W ramach celebracji okrągłej rocznicy, marka wkracza na nowy, 80. rynek – do Islandii wraz z otwarciem ibis Styles Reykjavik Muli.
ibis zapowiada także wprowadzenie zbioru kluczowych wartości, programu wsparcia pracowników, a także rozpoczęcie kampanii przywołującej wiodące przekazy i pozycję w branży z podkreśleniem zasług oraz osiągnięć zespołów i społeczności na całym świecie.
Podstawowe założenia hoteli działających pod markami rodziny ibis to innowacyjność, dobra jakość w przystępnej cenie oraz atmosfera sprzyjająca społecznym interakcjom.
Pierwszy hotel ibis został otwarty we francuskim Bordeaux w 1974 roku, kolejne powstawały w Europie, a następne na całym świecie. W 2012 roku Accor założył rodzinę ibis, składającą się z trzech marek: ibis, All Seasons (obecnie ibis Styles) i Etap Hotel (obecnie ibis Budget). Wtedy rodzina marek obejmowała ponad 1600 hoteli na całym świecie. Od tego czasu, portfolio sieci wzrosło o kolejne 1000 obiektów.
ibis São Paulo Expo Barra Funda
Każda z marek ibis oferuje nieco odmienną propozycję dla gości. ibis oferuje hotele z tętniącymi życiem przestrzeniami, zachęcającymi do wzajemnych interakcji, wykorzystując często muzykę, także graną na żywo, do nawiązywania społecznych więzi. Obiekty pogrupowane są na trzy główne projekty: Plaza, Agora i Square. ibis Styles skupia się na unikalnych motywach przewodnich w wystroju i kreatywnym designie, zapraszając gości do zanurzenia się w historię, jaką opowiada każdy hotel oraz wyrażania swojej kreatywności. ibis Styles to 640 lokalizacji. ibis budget to oferta wygodnego pobytu dla gości szukających noclegu w jak najbardziej przystępnej cenie.
ibis Styles Copenhagen Orestad
Łącznie na portfolio marek ibis składa się blisko 1700 hoteli w Europie, ponad 300 w obu Amerykach, więcej niż 330 w Chinach i ponad 250 obiektów na Bliskim Wschodzie oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W ramach jubileuszu hotele marki szykują szereg wydarzeń, uroczystości i otwarć nowych obiektów na całym świecie.
Marki ibis są częścią Accor, grupy hotelarskiej liczącej ponad 5500 obiektów w ponad 110 krajach, a także marką uczestniczącą w ALL – Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym.