HOLO Group wygrała przetarg na obsługę letnich festiwali muzycznych dla marki Jack Daniel’s
HOLO Events, jedna ze spółek należących do HOLO Group, odpowie za realizację stref brandowych Jack Daniel’s (Brown-Forman) na tegorocznych festiwalach muzycznych.
Agencja HOLO Events współpracuje z Brown-Forman Polska od 7 lat, podczas których realizowała projekty dla marek z portfolio firmy, w tym dla Jack Daniel’s. Do tych ostatnich należą: cykl aktywacji w lokalach pod hasłem „Make it count” i „Reprezentuj siebie”, design letnich stref do lokali gastronomicznych dla Jack Daniel’s Tennessee Apple oraz event Wheels On Barrel, nominowany w konkursie MP Power Awards 2023 w kategorii Strefa marki.
Tym razem agencja zmierzyła się z zadaniem przygotowania projektu strefy oraz koncepcji aktywacyjnych, które wyróżnią markę na festiwalowej arenie, a jednocześnie podkreślą jej odważny charakter i utrwalą ideę „Reprezentuj siebie”. Jak informuje agencja, celem było nie tylko wprowadzenie Zetek w świat marki, ale też zainteresowanie starszej grupy docelowej, która od lat pozostaje jej wierna, a dzięki znajomości marki oraz śmiałym, wychodzącym poza schematy pomysłom, przygotowana oferta spełniła wszystkie wymagania klienta. Do zadań przetargowych należała także rekomendacja festiwali muzycznych realizujących określone cele strategiczne i biznesowe.
– Do przygotowania oferty podeszliśmy strategicznie, by stworzyć strefę, w której zarówno Gen Z jak i Milenialsi poczują się dobrze. Wykorzystaliśmy potencjał festiwali muzycznych do budowania niezapomnianych relacji z marką – zarówno z młodszymi konsumentami, wchodzącymi w świat Jack’a, jak i tymi, dla których jest to prawdziwy love brand. Kierując się idą „Reprezentuj siebie”, postawiliśmy na emocje, dobrą zabawę i zaskakujące rozwiązania. Sami nie możemy się doczekać realizacji tego projektu! – mówi Agata Pietruch, account director, HOLO Events.
– Do tego przetargu startowaliśmy z wielką nadzieją, przydzielając do niego najlepszych w swoim fachu, wyjadaczy festiwalowych, takich jak Jacek Żerdziński – event team head. Dla nas bardzo ważne jest także to, że cały projekt, od pomysłu po jego produkcję, jesteśmy w stanie kompleksowo zrealizować w HOLO Group – dodaje Łukasz Krolski, managing partner w HOLO Group.
Strefa Jack Daniel’s zawita na największych muzycznych festiwalach, gdzie zachęci konsumentów do dobrej zabawy oraz odważnego reprezentowania siebie.