HOLO Group wygrała przetarg na obsługę letnich festiwali muzycznych dla marki Jack Daniel’s

HOLO Events, jedna ze spółek należących do HOLO Group, odpowie za realizację stref brandowych Jack Daniel’s (Brown-Forman) na tegorocznych festiwalach muzycznych.
 
Agencja HOLO Events współpracuje z Brown-Forman Polska od 7 lat, podczas których realizowała projekty dla marek z portfolio firmy, w tym dla Jack Daniel’s. Do tych ostatnich należą: cykl aktywacji w lokalach pod hasłem „Make it count” i „Reprezentuj siebie”, design letnich stref do lokali gastronomicznych dla Jack Daniel’s Tennessee Apple oraz event Wheels On Barrel, nominowany w konkursie MP Power Awards 2023 w kategorii Strefa marki.
 
Tym razem agencja zmierzyła się z zadaniem przygotowania projektu strefy oraz koncepcji aktywacyjnych, które wyróżnią markę na festiwalowej arenie, a jednocześnie podkreślą jej odważny charakter i utrwalą ideę „Reprezentuj siebie”. Jak informuje agencja, celem było nie tylko wprowadzenie Zetek w świat marki, ale też zainteresowanie starszej grupy docelowej, która od lat pozostaje jej wierna, a dzięki znajomości marki oraz śmiałym, wychodzącym poza schematy pomysłom, przygotowana oferta spełniła wszystkie wymagania klienta. Do zadań przetargowych należała także rekomendacja festiwali muzycznych realizujących określone cele strategiczne i biznesowe.
 
– Do przygotowania oferty podeszliśmy strategicznie, by stworzyć strefę, w której zarówno Gen Z jak i Milenialsi poczują się dobrze. Wykorzystaliśmy potencjał festiwali muzycznych do budowania niezapomnianych relacji z marką – zarówno z młodszymi konsumentami, wchodzącymi w świat Jack’a, jak i tymi, dla których jest to prawdziwy love brand. Kierując się idą „Reprezentuj siebie”, postawiliśmy na emocje, dobrą zabawę i zaskakujące rozwiązania. Sami nie możemy się doczekać realizacji tego projektu! – mówi Agata Pietruch, account director, HOLO Events.
 
– Do tego przetargu startowaliśmy z wielką nadzieją, przydzielając do niego najlepszych w swoim fachu, wyjadaczy festiwalowych, takich jak Jacek Żerdziński – event team head. Dla nas bardzo ważne jest także to, że cały projekt, od pomysłu po jego produkcję, jesteśmy w stanie kompleksowo zrealizować w HOLO Group – dodaje Łukasz Krolski, managing partner w HOLO Group.
 
Strefa Jack Daniel’s zawita na największych muzycznych festiwalach, gdzie zachęci konsumentów do dobrej zabawy oraz odważnego reprezentowania siebie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl