Arłamów Business Challenge 2024 o integracji pokoleń w środowisku biznesowym
Hotel Arłamów organizuje szóstą edycję Arłamów Business Challenge (ABC) – spotkania dla przedstawicieli firm i korporacji z całej Polski. Tegoroczne spotkanie odbędzie się po raz pierwszy latem – w dniach 30 czerwca – 2 lipca, pod hasłem „Budowanie Mostów: Strategie Integracji Pokoleń w Środowisku Biznesowym”.
Zaproszeni goście, prelegenci i eksperci będą dyskutować o tym, jak łączyć wiedzę i doświadczenie z młodzieńczą energią i innowacyjnością. Jak zapowiadają organizatorzy podczas Arłamów Business Challenge pokazane zostaną praktyczne przykłady stosowania strategii międzypokoleniowej w znanych firmach, zaprezentowane praktyki, narzędzia i techniki ułatwiające integrację w środowisku biznesowym, omówione zostaną trendy i przyszłość branży MICE w kontekście zmian międzypokoleniowych. Odbędą się interaktywne sesje, warsztaty oraz wykłady ekspertów. W programie wydarzenia jest impreza integracyjna i wieczorny koncert (wystąpi zespół Stage Fever, gościem specjalnym będzie Hirek Wrona).
– Arłamów Business Challenge to wyjątkowe wydarzenie, które zyskało już renomę w środowisku biznesowym. Zeszłoroczna edycja traktująca o AI była ogromnym sukcesem, przechodząc do historii jako nowatorska i inspirująca. Tym razem chcemy skoncentrować się na temacie, który dotyka całego środowiska biznesowego – integracja międzypokoleniowa to kwestia, która może stanowić o „być albo nie być” dla każdej firmy. Celem wydarzenia będzie zainspirowanie liderów i menedżerów do wykorzystania potencjału swojej kadry - do stworzenia bardziej zintegrowanego i efektywnego środowiska pracy, które sprzyja współpracy między różnymi pokoleniami – łączy, a nie dzieli – podkreśla Agnieszka Najberek, dyrektor sprzedaży i konferencji Hotelu Arłamów.
Wśród prelegentów tegorocznej edycji znajdą się m.in.: dr Monika Sońta (doktor nauk społecznych, Akademia Leona Koźmińskiego), Małgorzata Czarnecka (przedsiębiorczyni, menedżerka, psycholog, ekspertka w obszarze nowoczesnych systemów rozwoju pracowników oraz podnoszenia ich efektywności i skuteczności działania) i Magdalena Jethon (dziennikarka radiowa, redaktor naczelna Radia Nowy Świat).