Paweł Jabłoński: Raport Większości wytypuje branżowych influencerów

Spytaliśmy Pawła Jabłońskiego z MEETING15, co się kryje za hasłem „Raport Większości” – jesteście ciekawi, to zerknijcie poniżej
 
MP: Cześć Pawle, Dzięki za przyjęcie zaproszenia do tej krótkiej rozmowy. Bo na naszym MP Fast Date® w zeszłym tygodniu już o tym była mowa, ale chcielibyśmy zaspokoić ciekawość branży i zadać kilka dodatkowych pytań.
 
PJ: Cześć, dziękuję za zaproszenie do rozmowy, rzeczywiście MP Fast Date® wyznacza trendy w branży i to są bardzo owocne spotkania, ja sam w nich uczestniczę od wielu edycji, ale na koniec takiego dnia to trochę już mówię mało wylewnie :-).
 
MP: No właśnie. Nasz MP Fast Date® to intensywne wydarzenie, ale i bardzo owocne, jak sam podkreśliłeś. I właśnie podczas tego ostatniego padło kilka słów na temat Raportu Większości. I dzisiaj chcielibyśmy ten temat lekko tylko poruszyć. Powiedz, o co chodzi?
 
PJ: Raport Większości, to narzędzie, które wyłoni 5 osób już w poniedziałek 28 października. Te osoby staną się tego dnia MICE INFLUENCERAMI 2025, więc jednego dnia wkroczą na drogę sławy, drogę medialnej rozpoznawalności, drogę o której wielu marzy ale nie widzi dla siebie szansy, bo w pojedynkę to niezwykle trudna droga.
 
MP: Sam raport będzie uruchomiony 28 października podczas konferencji Event Biznes – Nowe Horyzonty, zgadza się? A kto może brać w tym udział, ktoś, kto uczestniczy w konferencji?
 
PJ: Zgadza się, aby być branym pod uwagę przez Raport Większości należy być uczestnikiem tej konferencji.
 
MP: I co chcesz nam powiedzieć, że jakaś młoda 20-letnia osoba, pojawia się na konferencji, bo sobie kupi bilet online i nagle tego dnia od razu będą z nią wywiady, zdjęcia, nagrania i będzie sławna tylko dlatego, że była we właściwym miejscu i czasie ?
 
PJ: Niezupełnie. To znaczy, rzeczywiście musi być uczestnikiem konferencji, ale dodatkowo odpowiedzi, jakich będzie udzielała na różne pytania muszą być takie, żeby algorytm wytypował, że to właśnie ona najlepiej reprezentuje – odzwierciedla społeczność.
 
MP: Czyli dzisiaj nikt nie wie, kto może być wskazany i nikt nie ma na to wpływu, bo to algorytm wskaże? Czy to jakaś sztuczna inteligencja?
 
PJ: To dwa pytania w jednym, więc odpowiem po kolei.
Nie wiemy, kto będzie wskazany, to może być ktoś z dużym doświadczeniem, ale równie dobrze może być ta młoda dziewczyna, to możesz być ktoś z waszego zespołu, albo ktoś z SBE, z korporacji z władz i instytucji, hotelarzy, każdy, kto będzie na wydarzeniu (tylko pracownicy MEETING15 są wykluczeni z tego raportu, bo tylko nasi inżynierowie układali algorytm). I tu pojawia się odpowiedź na drugie pytanie: to nie sztuczna, ale nasza inteligencja, to my napisaliśmy algorytm.
 
MP: Reasumując, każdy może być uczestnikiem i tego dnia rozpocząć nowe życie – celebryty? To nam chcesz powiedzieć?
 
PJ: W zasadzie tak. Nazywamy to MICE INFLUENCER 2025 i sława potrwa ROK, bo za rok będzie kolejna piątka, więc jak tę szansę ktoś wykorzysta – zobaczymy. Jesteśmy świadkami czegoś nowego, kiełkującego, czyż to nie jest fascynujące?
Ja jestem mocno podekscytowany i bardzo ciekawy, kto to będzie, czy na sali, czy online, czy z Polski a może nie, czy z Warszawy a może nie, czy z branży a może nie? Bardzo mnie to ciekawi.
 
MP: Rzeczywiście, jak tak wymieniasz te wszystkie „a może”, to też wzbudziłeś naszą ciekawość. Do zobaczenia na miejscu zatem. Dziękujemy za rozmowę.
 
PJ: Dziękuję.

https://sbe-eventbiznes.meeting15.com/
https://raportwiekszosci.pl/

ARTYKUŁ PARTNERA

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl