Poznań Event Hub: Grupa MTP prezentuje nową markę
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Poznaniem jako miejscem międzynarodowych wydarzeń, Grupa MTP ogłosiła premierę Poznań Event Hub, marki do promocji Poznania w międzynarodowym środowisku branży spotkań.
Poznań Event Hub to platforma łącząca pięć lokalizacji eventowych miasta. Nowa marka – jak podkreśla Grupa MTP – to odpowiedź na globalne tempo przemysłu spotkań i rosnące zainteresowanie Poznaniem jako miejscem wydarzeń, które wyznaczają trendy. Pod wspólnym szyldem znalazły się: Poznań Congress Center (PCC), Międzynarodowe Targi Poznańskie (MTP), Hipodrom Wola, Port Sołacz a w przyszłości także zmodernizowana Arena Poznań.
– Nastała moda na Poznań i na Targi Poznańskie– Coraz więcej osób i organizacji wybiera nasze miasto jako przestrzeń do wydarzeń, które zmieniają nasze życie i mówią o przyszłości – mówi Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP. – Dlatego dziś z dumą ogłaszamy premierę marki Poznań Event Hub. To nie tylko przestrzenie. To kompletna obsługa, doświadczenie i gotowość – od kongresów i targów, przez koncerty, aż po zawody sportowe. Jesteśmy gotowi na każde wydarzenie – w sercu dynamicznego, pięknego miasta, w samym centrum Europy. Poznań Event Hub będzie naszą wizytówką w Europie i na świecie – podkreślił.
Inauguracja nowej marki odbyła się na konferencji prasowej Grupy MTP (14 maja) zorganizowanej podczas kongresu Impact CEE, odbywającego się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Wkrótce w Poznaniu odbędą się takie wydarzenia jak Międzynarodowy Kongres Astronautyczny IAC czy ICCA Central European Chapter Meeting.