endorfina events wygrała przetarg na dwuletnią obsługę Maybelline New York Music Stories
Agencja endorfina events została wybrana do realizacji projektu Maybelline New York Music Stories, tym razem w ramach dwuletniej współpracy. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiadać będzie za kompleksową obsługę wydarzenia – od kreacji, produkcji, przez wsparcie komunikacyjne, po niestandardowe formy promocji.
Maybelline New York ogłosiła czwartą edycję Maybelline New York Music Stories, zapowiadając ją jako największą w historii. Kulminacyjnym punktem kampanii będzie dwudniowy festiwal, który – po raz pierwszy – potrwa nie jeden, a dwa dni.
W ramach współpracy endorfina współtworzy platformę komunikacyjną Maybelline New York Music Stories, pod hasłem „Ty nadajesz rytm”, która obejmuje m.in. obecność marki na wybranych wydarzeniach muzycznych, takich jak juwenalia i festiwale, oraz intensywne działania mediowe.
- Jest mi miło ogłosić, że agencja endorfina events została wybrana na naszego partnera w realizacji tegorocznej edycji Maybelline New York Music Stories. Endorfina to agencja, którą niezwykle cenimy za kreatywność, głębokie zrozumienie DNA naszej marki, nieszablonowe podejście do projektów i doskonałą egzekucję. Maybelline New York Music Stories to platforma łącząca muzykę, makijaż i trendy, której kulminacją będzie dwudniowy festiwal pod koniec sierpnia. Z niecierpliwością czekamy na to, co wspólnie stworzymy – mówi Paulina Gajzlerowicz, advocacy brand manager, Maybelline New York.
Jest to kontynuacja ubiegłorocznej współpracy. Trzecia edycja projektu również została zrealizowana przez endorfinę i przyciągnęła blisko 10 tysięcy uczestników na Błonia PGE Narodowego. Tegoroczna odsłona ma zgromadzić jeszcze większą publiczność.
- Współpraca z tak odważnym i inspirującym Klientem jak Maybelline New York to czysta przyjemność. Już w 2024 roku, realizując event produktowy – nagrodzony ostatnio w konkursie Eventex – oraz festiwal, zobaczyliśmy, że razem możemy tworzyć rzeczy naprawdę wyjątkowe. Maybelline to partner, który nie boi się odważnych pomysłów i daje przestrzeń do kreatywności. W tym roku marka stawia na jeszcze większą bliskość z konsumentem – a my z dumą jej w tym towarzyszymy, realizując letnie aktywacje poza Warszawą i współtworząc pierwszą, dwudniową edycję festiwalu – mówi Anna Rajewska, client service director w endorfina events.