Strategiczne partnerstwo Polskiego Holdingu Hotelowego i Prestige MJM

Polski Holding Hotelowy (PHH) oraz agencja koncertowa Prestige MJM sformalizowały dotychczasową kooperację. Obejmuje ona nie tylko zakwaterowanie i obsługę artystów światowej sceny muzycznej, ale także zapewnienie zaplecza technicznego, logistyki oraz rozwiązań dostosowanych do wymagań managementu koncertowego. 
 
W trakcie dotychczasowej kooperacji obiekty Polskiego Holdingu Hotelowego gościły zarówno największe gwiazdy światowej sceny muzycznej, jak i ich wieloosobowe ekipy. Tego rodzaju partnerstwo pozwalało organizatorowi koncertów skupić się na stronie artystycznej wydarzeń, mając pewność – jak podkreśla PHH – że kwestie związane z komfortem i bezpieczeństwem artystów są zabezpieczone po stronie PHH. Nowa umowa jest kolejnym krokiem w tej relacji – potwierdza, że dotychczasowe działania sprawdziły się w praktyce i stworzyły solidny fundament do dalszych wspólnych projektów.
 
– Współpraca z Prestige MJM daje nam możliwość obsługi najbardziej wymagających gości – w tym także artystów światowego formatu i ich zespołów. Sformalizowanie tego biznesowego partnerstwa to dowód na to, że polskie hotele są przygotowane na najwyższe standardy organizacyjne i logistyczne w najróżniejszych scenariuszach i sytuacjach – podkreśla Izabela Sakowska, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Polskiego Holdingu Hotelowego.
– Dotychczas nasze partnerstwo opierało się na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu, które wykraczało poza standardowe usługi hotelowe. Przy tak dużych wydarzeniach ważne są także detale – a te zawsze były realizowane na najwyższym poziomie. Dlatego naturalnym było, by sformalizować tę kooperację – mówi Janusz Stefański, członek zarządu Prestige MJM.
 
Istotnym elementem współpracy jest fakt, że Polski Holding Hotelowy stał się oficjalnym partnerem hotelowym Prestige MJM. To oznacza, że marka PHH będzie obecna w kampaniach promujących wybrane wydarzenia muzyczne – w materiałach reklamowych w telewizji, działaniach outdoorowych – w tym reklamach wielkoformatowych – oraz w ramach aktywności towarzyszących koncertom. Otwiera to przed obiema stronami przestrzeń do wspólnej komunikacji i wzmacniania rozpoznawalności marek w kontekście wydarzeń o szerokim zasięgu. Partnerstwo z Prestige MJM pozwala PHH łączyć – jak podkreśla – swoją działalność hotelową z obecnością przy najgłośniejszych projektach muzycznych w Polsce, co ma znaczenie nie tylko biznesowe, lecz także wizerunkowe.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl