BYD oficjalną marką samochodową 41. Warszawskiego Festiwalu Filmowego
BYD zostało oficjalną marką samochodową 41. Warszawskiego Festiwalu Filmowego (WFF), który odbywa się w dniach 10–19 października 2025. W ramach partnerstwa firma zapewni flotę pojazdów elektrycznych i hybrydowych, wspierając organizatorów i gości w mobilności przyjaznej środowisku.
Współpraca z Warszawskim Festiwalem Filmowym to dla BYD okazja do podkreślenia znaczenia zrównoważonej mobilności w przestrzeni kultury i sztuki. Flota BYD obsłuży logistykę wydarzenia, zapewniając transport, a jednocześnie wpisując się w ideę nowoczesnego, bezemisyjnego stylu życia. Poza autami elektrycznymi i hybrydami plug-in w skład floty obsługującej gości festiwalowych wchodzi luksusowa, 7-osobowa Denza, marka premium firmy BYD, której DNA jest technologia napędzająca elegancję.
— Warszawski Festiwal Filmowy to jeden z najbardziej cenionych festiwali dla miłośników kina w Europie, przyciągającym każdego roku publiczność i twórców z całego świata. Cieszymy się, że możemy być częścią tej wyjątkowej inicjatywy i pokazać, że elektromobilność naturalnie łączy się z kulturą i nowoczesnym obliczem stolicy — mówi Michał Bowsza, country manager BYD Polska.
Partnerstwo z Warszawskim Festiwalem Filmowym wpisuje się także w realizację globalnego zobowiązania BYD do ograniczenia temperatury Ziemi o jeden stopień. Marka inwestuje w technologie, które zmniejszają emisję dwutlenku węgla i przyspieszają przejście na transport bezemisyjny.