BYD oficjalną marką samochodową 41. Warszawskiego Festiwalu Filmowego

BYD zostało oficjalną marką samochodową 41. Warszawskiego Festiwalu Filmowego (WFF), który odbywa się w dniach 10–19 października 2025. W ramach partnerstwa firma zapewni flotę pojazdów elektrycznych i hybrydowych, wspierając organizatorów i gości w mobilności przyjaznej środowisku.
 
Współpraca z Warszawskim Festiwalem Filmowym to dla BYD okazja do podkreślenia znaczenia zrównoważonej mobilności w przestrzeni kultury i sztuki. Flota BYD obsłuży logistykę wydarzenia, zapewniając transport, a jednocześnie wpisując się w ideę nowoczesnego, bezemisyjnego stylu życia. Poza autami elektrycznymi i hybrydami plug-in w skład floty obsługującej gości festiwalowych wchodzi luksusowa, 7-osobowa Denza, marka premium firmy BYD, której DNA jest technologia napędzająca elegancję.
— Warszawski Festiwal Filmowy to jeden z najbardziej cenionych festiwali dla miłośników kina w Europie, przyciągającym każdego roku publiczność i twórców z całego świata. Cieszymy się, że możemy być częścią tej wyjątkowej inicjatywy i pokazać, że elektromobilność naturalnie łączy się z kulturą i nowoczesnym obliczem stolicy — mówi Michał Bowsza, country manager BYD Polska.
Partnerstwo z Warszawskim Festiwalem Filmowym wpisuje się także w realizację globalnego zobowiązania BYD do ograniczenia temperatury Ziemi o jeden stopień. Marka inwestuje w technologie, które zmniejszają emisję dwutlenku węgla i przyspieszają przejście na transport bezemisyjny.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl