Rekordowe IMEX America 2025: Poland Convention Bureau podsumowuje obecność Polski na targach

W dniach 7–9 października 2025 roku Polska po raz kolejny zaprezentowała swój potencjał na IMEX America 2025 – największych targach przemysłu spotkań i wydarzeń w Ameryce Północnej, które odbyły się w Las Vegas. Zarówno organizatorzy wydarzenia, jaki i uczestnicy oceniają je bardzo entuzjastycznie. 

Tegoroczna edycja IMEX America zgromadziła ponad 17 tys. uczestników, co stanowi rekord zarówno dla amerykańskiej, jak i europejskiej odsłony wydarzenia. Na największej w historii powierzchni wystawienniczej zaprezentowało się ponad 3,7 tys. wystawców (wzrost o 5 proc. w porównaniu z 2024 rokiem). Wśród nich znalazło się ponad 6 tys. kupców, w tym 4,7 tys. gości programu hosted buyers, którzy odbyli łącznie 90 tys. spotkań biznesowych, z czego 77 tys. było wcześniej zaplanowanych spotkań indywidualnych.
– Statystyki IMEX America 2025 pokazują siłę przemysłu spotkań i wydarzeń. Pomimo wielu niepewności i wyzwań, branża jest niezwykle odporna, dynamiczna i pełna energii. IMEX America 2025 dowodzi, że spotkania na żywo mają ogromną moc – nie tylko w Ameryce Północnej, lecz na całym świecie – powiedziała Carina Bauer, CEO IMEX Group.
 
Wspólnie z Poland Convention Bureau POT oraz ZOPOT w Chicago ofertę Polski w Mandalay Bay Convention Center w Las Vegas przedstawili: Polskie Linie Lotnicze LOT, Warsaw Convention Bureau, Mazurkas Travel DMC Poland, Kraków Convention Bureau, ICE Kraków Congress Centre, Bespoke Agency Poland DMC oraz Radisson Hotel Group Poland.
– Wspólnymi siłami udało się zrealizować około 130 zaplanowanych spotkań z kluczowymi hosted buyers bezpośrednio na stoisku. Nasze działania nie ograniczały się jednak wyłącznie do przestrzeni wystawienniczej, która w tym roku była dwukrotnie większa niż w edycji poprzedniej. Wzięliśmy udział w IMEX Run oraz zorganizowaliśmy sesję edukacyjną z MPI w ramach Smart Monday, co podkreśliło nasze zaangażowanie w rozwój branży i pozwoliło na bezpośredni kontakt z kolejnymi 80 hosted buyers ze Stanów Zjednoczonych – podsumowała Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau - Biura Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej. 
– Wyjątkowym elementem naszej obecności na IMEX America 2025 było pięć mikro wydarzeń zorganizowanych na stoisku wspólnie z ekstremalnym biegaczem Tomaszem Sobanią, zwanym polskim Forrestem Gumpem, ambasadorem naszych działań podczas targów. Jego historia i energia doskonale wpisały się w przesłanie targów, promując ideę wytrwałości, pasji i współpracy – relacjonuje Aneta Książek. – Całość zamknęliśmy regionalnym happy hour, podczas którego nasi goście mogli doświadczyć smaku naszej gościnności. Za to wydarzenie odpowiadał nasz ZOPOT w Chicago, który przygotował na ten cel słodycze, oscypki, kabanosy oraz polskie rzemieślnicze likiery – produkty, które na co dzień reprezentują Polskę w chicagowskich sklepach. To był bardzo udany IMEX, który z pewnością przełoży się na nowe projekty i współpracę – podsumowuje.

– Podczas trzech dni na targach IMEX America spotykałyśmy się z organizatorami wydarzeń z całego świata i prezentowałyśmy Polskę również poza utartymi szlakami i katalogowymi opisami. Wspominałyśmy o wyjątkowych miejscach, lokalnych smakach i nieoczywistych rozwiązaniach, które sprawiają, że wydarzenia w Polsce są niezapomniane. Nie zabrakło też rozmów o organizowaniu konferencji i naszym nowoczesnym zapleczu kongresowym – od butikowych przestrzeni po duże centra konferencyjne, które bez problemu konkurują z topowymi europejskimi lokalizacjami. Sądząc po reakcjach, Polska zdecydowanie zyskuje na mapie MICE i to nas bardzo cieszy – powiedziały Magdalena Rembek i Maja Leśny z Bespoke DMC Poland (*Bespoke). 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl