ClickMeeting: Przychody twórców webinarów o 400 tys. zł wyższe niż w 2024 roku

W pierwszych trzech kwartałach 2025 r. twórcy webinarów organizowanych za pośrednictwem polskiego ClickMeeting sprzedali ponad 27 tys. biletów za łączną kwotą przekraczającą 3 mln zł. Największy przychód przyniósł webinar z dziedziny rachunkowości – ponad 85 tys. zł. Pod względem liczby uczestników rekordowa była konferencja dla pracowników z sektora medycznego, która zgromadziła ponad 500 osób. Tylko w pierwszym kwartale roku liczba twórców płatnych webinarów na platformie ClickMeeting wzrosła o niemal 50 proc. 
 
Światowy rynek edukacji online rośnie w tempie 8,2 proc. rocznie, a według prognoz do 2029 r. liczba jego użytkowników wyniesie 1,1 mld. Również w Polsce odnotowano znaczący wzrost tego rynku, który ma być kontynuowany w najbliższych latach. 
 
Według najnowszych danych ClickMeeting w minionych trzech kwartałach 2025 r. na webinary odbywające się na tej platformie sprzedano 27,1 tys. biletów za łączną kwotę ponad 3 mln zł – to niemal 400 tys. zł więcej niż w całym 2024 r. 
 
– Już 35,4 proc. Polaków edukuje się online, a webinary stanowią współcześnie podstawowe narzędzie edukatorów i szkoleniowców. Od kilku lat to właśnie sektor szkoleniowo-edukacyjny odpowiada za ponad połowę wydarzeń organizowanych za pośrednictwem ClickMeeting – mówi Martyna Grzegorczyk, marketing manager ClickMeeting.
 
Pod względem wartości sprzedanych biletów rekordowy był webinar z dziedziny rachunkowości – 85,6 tys. zł – w którym uczestniczyło prawie 700 osób. Drugie miejsce zajęła konferencja dla pracowników branży medycznej (68,7 tys. zł), a trzecie – inne wydarzenie o tematyce rachunkowości (50,2 tys. zł). Z kolei najwięcej uczestników zgromadziła konferencja medyczna – ponad 500 osób, następnie wydarzenie edukacyjne dla młodzieży (ponad 400 osób) oraz webinar o tematyce ekonomicznej (również ponad 400 osób). Średni przychód z jednego webinaru w tym roku to w minionych dziewięciu miesiącach 2025 r. wyniósł 4 tys. zł. 
 
– W tym roku odnotowaliśmy wyraźny wzrost zainteresowania płatnymi webinarami – tylko w pierwszym kwartale tego roku liczba twórców organizujących tego typu wydarzenia wzrosła o 48,5 proc. – dodaje Martyna Grzegorczyk. – Webinary dają dostęp do naprawdę różnorodnej, specjalistycznej wiedzy, a odbiorcy są coraz chętniej płacą za dostęp do treści, które ich interesują – zarówno kupując bilety, jak i dobrowolnie przekazując twórcom wybrane kwoty. 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl