Prezentacja strategii rozwoju Mazovia Convention Bureau 2026–2030
Mazovia Convention Bureau (MCB) działające w strukturach Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (MROT) przedstawi kluczowe cele oraz działania, wynikające z nowo powstałej strategii rozwoju organizacji, podczas konferencji skierowanej do przedstawicieli branży i mediów.
Konferencja podsumowująca projekt „Poprawa jakości zarządzania turystyką biznesową na Mazowszu poprzez partycypacyjne opracowanie Strategii rozwoju Mazovia Convention Bureau” organizowana przez MROT odbędzie się 1 grudnia 2025 r., w godz. 10.30–14.00 w Centrum Prasowym Foksal (przy ul. Foksal 3/5) w Warszawie. Spotkanie będzie okazją do prezentacji kluczowego efektu projektu – „Strategii rozwoju Mazovia Convention Bureau na lata 2026–2030” – oraz do rozmowy o przyszłości turystyki biznesowej w regionie.
Projekt MROT został dofinansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu Wsparcia Turystyki 2025. Jego celem jest wzmocnienie jakości i skuteczności zarządzania turystyką biznesową (MICE) na Mazowszu, a także wypracowanie – we współpracy z branżą – kierunków rozwoju Mazovia Convention Bureau na kolejne lata.
Strategia rozwoju Mazovia Convention Bureau – wspólny plan dla branży spotkań
Wydarzenie otworzy Izabela Stelmańska, zastępczyni dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego oraz prezeska zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Najważniejszym punktem konferencji będzie prezentacja dokumentu strategicznego, który wyznacza cele i narzędzia wspierające rozwój sektora spotkań w województwie mazowieckim w latach 2026–2030. Strategię zaprezentuje prof. UMK dr hab. Krzysztof Celuch, rektor SGTiH Vistula oraz CEO Celuch Consulting.
Ekspercki głos o zrównoważonym rozwoju i debata o przyszłości rynku
O zrównoważonym rozwoju w kontekście branży spotkań i wydarzeń na podstawie doświadczeń i dokonań agencji Plej będzie mówił Łukasz Gumowski, creative & strategy partner w Plej. Następnie odbędzie się panel dyskusyjny „Przyszłość branży spotkań na Mazowszu – potencjał, trendy, perspektywy, szanse, zagrożenia”, z udziałem przedstawicieli różnych sektorów rynku. W dyskusji wezmą udział: Izabela Stelmańska (zastępczyni dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego oraz prezeska zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej), Łukasz Gumowski (creative & strategy partner w Plej), Karolina Parol (dyrektor Centralnego Działu Sprzedaży sieci Hoteli Arche), prof. UMK dr hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula, CEO Celuch Consulting), Marta Kicler (business development director w Mazurkas DMC Poland), oraz moderująca rozmowę Magdalena Kondas (redaktorka naczelna MeetingPlanner.pl).
Konferencja zakończy się podsumowaniem projektu oraz lunchem połączonym z networkingiem.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymaga rejestracji.
Rejestracja udziału >>>