Strategiczne partnerstwo Boomerang i VA Very Advertising
Agencja marketingu zintegrowanego Boomerang SA i agencja reklamowa VA Very Advertising podpisały umowę o zawiązaniu strategicznej współpracy.
Celem decyzji, jak informują przedstawiciele agencji, jest możliwość zaoferowania klientom kompleksowych, optymalnie dopasowanych do potrzeb finalnego odbiorcy działań promocyjnych i reklamowych, obejmujących swoim zakresem kompetencje obu firm. – Komplementarność usług, wieloletnie doświadczenie na polskim rynku oraz bogate portfolio zrealizowanych działań to tylko niektóre korzyści dla dotychczasowych i potencjalnych klientów. Wspólnie opracowana strategia dotarcia do klientów i zupełnie nowe usługi są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów i sytuację makroekonomiczną – informuje Robert Szluc, partner zarządzający, Boomerang SA.
Partnerstwo obu firm, które dostarczać ma niestandardowe rozwiązania, ma być wyrazem nowatorskiego podejścia do biznesu połączonego z osobowościami ich liderów. W praktyce obie firmy wspólnie pracują kreatywnie, razem stworzyły nową strategię dotarcia do klientów oraz mają uzupełniać się w kwestii rodzaju oferowanych usług – VA będzie odpowiadać za kreację graficzną, koncepcje kampanii reklamowych, media, internet, natomiast Boomerang SA za kreację, eventy, incentive travel i programy lojalnościowe. Partnerstwo ma także usprawnić procesy przygotowywania ofert, wpłynąć na likwidację schematów oraz zagwarantować lepsze centy.
– Widzimy ogromny potencjał w połączeniu tak doświadczonych i sprawdzonych agencji. W naszych działaniach będziemy się koncentrowali na optymalizacji budżetów klientów i skuteczności podejmowanych działań. Zamierzamy być aktywni i bardzo widoczni, także poza rynkiem warszawskim. Łączymy siły, żeby dawać klientom więcej, za naprawdę dobrą cenę – mówi Robert Szulc.
Partnerstwo strategiczne nie oznacza żadnych zmian kapitałowych, obie firmy zachowują odrębność formalną.
Marka Boomerang obecna jest na polskim rynku marketingowym od 1998 r. Oferuje usługi z zakresu tworzenia strategii komunikacji i programów lojalnościowych z wykorzystaniem eventów i wyjazdów zagranicznych typu incentive.
Agencja VA Very Advertising, obchodząca 10-lecie istnienia na polskim rynku reklamy, specjalizuje się w strategii, kreacji i realizacji usług reklamowych, ze szczególnym akcentem na działania komunikacji bezpośredniej one-to-one w oparciu zarówno o media tradycyjne, jak i nowe media (internet ,mobile).