H&M Loves Music z Portobello Group

W sopockiej Zatoce Sztuki rusza projekt H&M Loves Music. Bałtycka plaża na ponad dwa miesiące stanie się muzyczną sceną, na której przez siedem dni w tygodniu odbywać się będą koncerty. Cykl eventów wyprodukuje Portobello Group. Projekt rusza 28 czerwca.
Każdy dzień tygodnia będzie dedykowany innej formule. W środy i niedziele grać będą polscy artyści – H&M Loves Music – Polish Style. Czwartki to czas koncerty gwiazd wielkiego formatu – m.in. Andreya Triana, Marii Sadowskiej, Brodki, Fair Weather Friends, Kamp!, Ptaków, Fun Lovin’ Criminals, Tom Novy & Bryan Chambers, Selah Sue, Jacob A, SBTRKT. Na piątkowej i sobotniej scenie H&M Loves Music wystąpią DJ-e grający w znanych już kolektywach, jak i premierowych składach. W poniedziałki i wtorki będzie miał miejsce poweekendowy chillout.
Poza ofertą muzyczną projekt H&M Loves Music to również scena modowa – na plaży powstaje H&M Pop up Store. Zaprojektowany i budowany specjalnie na tę okazję budynek wraz z przylegającą do niego sceną stworzy modowo-muzyczną kombinację. Jak informują organizatorzy, kolekcja dostępna w Pop up Store to kwintesencja najmodniejszych festiwali na świecie – Coachella, Glastonbury i Ibiza. H&M, podążając za gwiazdami każdego z festiwali, zgromadził najmodniejsze trendy sezonu, niezbędne festiwalowe akcesoria i świetne towarzystwo.
Projekt startuje 28 czerwca. Po tygodniowej rozgrzewce, 7 lipca nastąpi uroczyste otwarcie H&M Pop up Store. Główną gwiazdą tego wydarzenia będzie Ben Westbeech - muzyk, dj, producent i wokalista. Wieczór uświetnią również polscy DJe i wokaliści – Adam Bekett, Ricardo, Jacob A oraz Justin.
www.hmlovesmusic.pl