Ciszewski MSL zrealizuje eventy dla Da Vinci Learning

W ramach współpracy PR-owej, jaką Ciszewski MSL nawiązała z Da Vinci Learning, agencja zrealizuje działania eventowe i ambientowe.
Do zadań agencji należy pozycjonowanie Da Vinci Learning jako rzetelnego oraz wartościowego źródła edukacji dzieci i młodzieży. W ramach współpracy zrealizowane zostaną także działania eventowe i ambientowe, mające na celu silne zaangażowanie konsumentów nie tylko przed telewizorami. Projekt zakłada także działania wykorzystujące kanały komunikacji internetowej, w tym dedykowaną platformę oraz fan page stacji na Facebooku.
Za obsługę stacji odpowiada dział Consumer Goods & Lifestyle Ciszewski MSL, kierowany przez Zofię Bugajną.
Umowa została podpisana na okres 6 miesięcy.
Da Vinci Learning to edukacyjna stacja telewizyjna przeznaczona dla dzieci i młodzieży, założona przez Ferdynanda Habsburga. Da Vinci Learning to kolejny podmiot z segmentu medialnego w port folio Ciszewski MSL. Do grona klientów agencji należą Grupa Eurozet, ITI oraz Agora. – Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie będziemy mogli wykorzystać na rzecz nowego partnera biznesowego - powiedział Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.