Ciszewski MSL zrealizuje eventy dla Da Vinci Learning

W ramach współpracy PR-owej, jaką Ciszewski MSL nawiązała z Da Vinci Learning, agencja zrealizuje działania eventowe i ambientowe.


Do zadań agencji należy pozycjonowanie Da Vinci Learning jako rzetelnego oraz wartościowego źródła edukacji dzieci i młodzieży. W ramach współpracy zrealizowane zostaną także działania eventowe i ambientowe, mające na celu silne zaangażowanie konsumentów nie tylko przed telewizorami. Projekt zakłada także działania wykorzystujące kanały komunikacji internetowej, w tym dedykowaną platformę oraz fan page stacji na Facebooku.
Za obsługę stacji odpowiada dział Consumer Goods & Lifestyle Ciszewski MSL, kierowany przez Zofię Bugajną.
Umowa została podpisana na okres 6 miesięcy. 
Da Vinci Learning to edukacyjna stacja telewizyjna przeznaczona dla dzieci i młodzieży, założona przez Ferdynanda Habsburga. Da Vinci Learning to kolejny podmiot z segmentu medialnego w port folio Ciszewski MSL. Do grona klientów agencji należą Grupa Eurozet, ITI oraz Agora. – Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie będziemy mogli wykorzystać na rzecz nowego partnera biznesowego  - powiedział Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl