MP Legia Cup: Klienci górą

Pierwszy mecz branży eventowej – Agencje Eventowe kontra Klienci – został rozegrany na Stadionie Legii Warszawa. Piłkarski pojedynek zakończył się remisem 1:1, a o ostatecznym zwycięstwie drużyny Klientów zadecydowały rzuty karne (3:1).
Na Stadionie Legii Warszawa stanęły naprzeciwko siebie drużyny przedstawicieli agencji eventowych i ich klientów, reprezentujących korporacje i instytucje. Spotkanie na żywo komentowane było przez jednego z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych, Mateusza Borka. Drużyny poprowadził sztab trenerski w składzie: Władysław Żmuda, Rafał Janas, Andrzej Krzyształowicz oraz Piotr Świerczewski i Dariusz Jackiewicz. Sędzią głównym podczas meczu eventowców był Krzysztof „Laguna” Łaniecki a na liniach wspierali go Michał Szczepanik i Marcin Fronczak. W bramce stanęli Radosław Majdan (drużyna Klientów) i Grzegorz Jędrzejewski (drużyna Agencji Eventowych) z Reprezentacji Artystów Polskich.
Pierwszego gola w meczu strzelił pod koniec pierwszej połowy Aleksander Wencel (Brown-Forman), dając tym samym prowadzenie drużynie Klientów. Wyrównującą bramkę zdobył Wojciech Cłapiński (El Padre), który wykonał rzut karny podyktowany za faul Radosława Majdana. Wynik „jeden do jednego” mimo ogromnego zaangażowania i walki po obu stronach boiska, utrzymał się do 90. minuty spotkania. O ostatecznym zwycięstwie zadecydowała seria rzutów karnych. I tu znów lepsi okazali się Klienci. Radosława Majdana pokonał Piotr Markowski (Mea Group), natomiast Grzegorza Jędrzejowskiego – Krzysztof Zając (Orange), strzelec pierwszego gola w meczu Aleksander Wencel (Brown-Forman) i autor ostatniego celnego strzału Radosław Majdan.
Po uroczystej dekoracji medalowej Puchar zwycięskiej drużynie wręczyli Sylwia Banaszewska, dyrektor zarządzająca MeetingPlanner.pl i Maciej Szewczyk, kierownik Działu Hospitality i Konferencji Legii.
Na trybunach zasiedli przedstawiciele wszystkich sektorów branży eventowej, dopingując swoich zawodników wyposażeni we flagi, transparenty i banery. Kibice mogli także spróbować swoich sił w przygotowanych przez Trais i stanowiskach kinetycznych. O najmłodszych kibiców zadbali artyści z grupy Mimello.
W przerwie meczu w bramce stanął Radosław Korczak, kierownik ds. sportu i rekreacji nowo powstającego Hotelu Arłamów, który podczas konkursu rzutów karnych dla publiczności wystąpił w roli bramkarza. Troje najlepszych strzelców otrzymało vouchery na pobyt w Hotelu Arłamów w Bieszczadach.
Tuż przed dekoracją zwycięzców na kilkanaście sekund zgasły wszystkie światła. „Blackout” był wstępem do prezentacji Stadionu Legii w zupełnie nowym świetle podczas show przygotowanego przez Trias.
Podczas after party, które odbyło się w Centrum biznesowym Legii, salach Gold i Silver, wystąpił zespół Bedroom Project.
Partnerem sportowym wydarzenia była Fundacja Kibica, która m.in. przygotowała dla wszystkich uczestników pamiątkowe Karty Kibica.
Partnerami MP Legia Cup 2013 byli Legia Biznes, Trias Venue & Event Support, Belvedere Catering by Design Design4Rent, Viva System, Pitted Cherries, Fine Wine & Spirits, Individual Agencja Hostess i Modelek i Arłamów Hotel.
Mecz Agencje Eventowe kontra Klienci odbył się 5 września.