MP Legia Cup: Klienci górą

Pierwszy mecz branży eventowej – Agencje Eventowe kontra Klienci – został rozegrany na Stadionie Legii Warszawa. Piłkarski pojedynek zakończył się remisem 1:1, a o ostatecznym zwycięstwie drużyny Klientów zadecydowały rzuty karne (3:1).

Na Stadionie Legii Warszawa stanęły naprzeciwko siebie drużyny przedstawicieli agencji eventowych i ich klientów, reprezentujących korporacje i instytucje. Spotkanie na żywo komentowane było przez jednego z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych, Mateusza Borka. Drużyny poprowadził sztab trenerski w składzie: Władysław Żmuda, Rafał Janas, Andrzej Krzyształowicz oraz Piotr Świerczewski i Dariusz Jackiewicz. Sędzią głównym podczas meczu eventowców był Krzysztof „Laguna” Łaniecki a na liniach wspierali go Michał Szczepanik i Marcin Fronczak. W bramce stanęli Radosław Majdan (drużyna Klientów) i Grzegorz Jędrzejewski (drużyna Agencji Eventowych) z Reprezentacji Artystów Polskich.

 


Pierwszego gola w meczu strzelił pod koniec pierwszej połowy Aleksander Wencel (Brown-Forman), dając tym samym prowadzenie drużynie Klientów. Wyrównującą bramkę zdobył Wojciech Cłapiński (El Padre), który wykonał rzut karny podyktowany za faul Radosława Majdana. Wynik „jeden do jednego” mimo ogromnego zaangażowania i walki po obu stronach boiska, utrzymał się do 90. minuty spotkania. O ostatecznym zwycięstwie zadecydowała seria rzutów karnych. I tu znów lepsi okazali się Klienci. Radosława Majdana pokonał Piotr Markowski (Mea Group), natomiast Grzegorza Jędrzejowskiego – Krzysztof Zając (Orange), strzelec pierwszego gola w meczu Aleksander Wencel (Brown-Forman) i autor ostatniego celnego strzału Radosław Majdan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po uroczystej dekoracji medalowej Puchar zwycięskiej drużynie wręczyli Sylwia Banaszewska, dyrektor zarządzająca MeetingPlanner.pl i Maciej Szewczyk, kierownik Działu Hospitality i Konferencji Legii.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na trybunach zasiedli przedstawiciele wszystkich sektorów branży eventowej, dopingując swoich zawodników wyposażeni we flagi, transparenty i banery. Kibice mogli także spróbować swoich sił w przygotowanych przez Trais i stanowiskach kinetycznych. O najmłodszych kibiców zadbali artyści z grupy Mimello.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W przerwie meczu w bramce stanął Radosław Korczak, kierownik ds. sportu i rekreacji nowo powstającego Hotelu Arłamów, który podczas konkursu rzutów karnych dla publiczności wystąpił w roli bramkarza. Troje najlepszych strzelców otrzymało vouchery na pobyt w Hotelu Arłamów w Bieszczadach.
Tuż przed dekoracją zwycięzców na kilkanaście sekund zgasły wszystkie światła. „Blackout” był wstępem do prezentacji Stadionu Legii w zupełnie nowym świetle podczas show przygotowanego przez Trias.

 

 

Podczas after party, które odbyło się w Centrum biznesowym Legii, salach Gold i Silver, wystąpił zespół Bedroom Project.
Partnerem sportowym wydarzenia była Fundacja Kibica, która m.in. przygotowała dla wszystkich uczestników pamiątkowe Karty Kibica.
Partnerami MP Legia Cup 2013 byli Legia Biznes, Trias Venue & Event Support, Belvedere Catering by Design Design4Rent, Viva System, Pitted Cherries, Fine Wine & Spirits, Individual Agencja Hostess i Modelek i Arłamów Hotel.
Mecz Agencje Eventowe kontra Klienci odbył się 5 września.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl