Spotkania w konkursie Warki – Ekipa w komplecie

Warka organizuje akcję promującą markę „Ekipa w komplecie”, której założeniem jest, aby dawno niewidziani kumple znów mogli się spotkać na jednej imprezie. Kampanię rozpoczął wpis na fan page’u Warki na Facebooku - komentarz jednego z czterech braci, który w odróżnieniu od trójki rodzeństwa pracującego poza granicami, pozostał w Polsce.
Szymon, najstarszy z braci przeczytał na Facebooku Warki o ekipie, która przesłała kumplowi do Hiszpanii skrzynkę piwa. W komentarzu napisał, że chętnie pogadałby przy piwie ze swoimi braćmi. Jego wpis zauważyli ludzie z Warki. - Od razu zaświeciła nam się żaróweczka – śmieje się Tomasz Kowcun z marketingu Warki. – Postanowiliśmy pomóc Szymonowi, a potem innym ekipom w podobnej sytuacji. Warka skontaktowała się z pozostałymi braćmi, ściągnęła ich do Polski i z pomocą kumpli Szymona zorganizowała spotkanie-niespodziankę. Szymon, widząc braci wchodzących jak nigdy nic do wareckiej piwiarni, przez moment sądził, że ma halucynacje. Byłem kompletnie zaskoczony – opowiada teraz. – A potem już tylko bardzo, bardzo szczęśliwy.
Efektem spontanicznego spotkania w piwiarni jest 90-sekundowy spot reklamowy, którego premiera miała miejsce w przerwie meczu piłkarskiego Polska – Anglia.
Spontaniczne spotkanie stało się także inspiracją do ogłoszonego na Facebooku konkursu marki – „Ekipa w komplecie”.
– Wiadomo, najlepsze akcje robi się w komplecie… – mówi Tomasz Kowcun. – Dlatego chcieliśmy, aby inne ekipy miały szansę przeżyć równie radosne spotkanie jak bracia Chojnowscy, autentyczni bohaterowie naszego nowego spotu reklamowego.
Kumple z całej Polski i ci, którzy rozjechali się po świecie i znów chcieliby spotkać się na imprezie, mogą walczyć o to przez najbliższe cztery tygodnie. Za pomocą konkursowej aplikacji każdy może zgłosić swoją ekipę na facebook.com/Warka i pokazać jej akcje. Co tydzień spośród 30 historii o największej liczbie „lajków”, jedną zwycięską ekipę wybiorą bracia Chojnowcy – bohaterowie spotu.
Warka pokryje koszty podróży zwycięzców i zorganizuje im imprezę w jednej z 78 piwiarni swojej sieci w całym kraju.