Spotkania w konkursie Warki – Ekipa w komplecie

Warka organizuje akcję promującą markę „Ekipa w komplecie”, której założeniem jest, aby dawno niewidziani kumple znów mogli się spotkać na jednej imprezie. Kampanię rozpoczął wpis na fan page’u Warki na Facebooku - komentarz jednego z czterech braci, który w odróżnieniu od trójki rodzeństwa pracującego poza granicami, pozostał w Polsce.


Szymon, najstarszy z braci przeczytał na Facebooku Warki o ekipie, która przesłała kumplowi do Hiszpanii skrzynkę piwa. W komentarzu napisał, że chętnie pogadałby przy piwie ze swoimi braćmi. Jego wpis zauważyli ludzie z Warki. - Od razu zaświeciła nam się żaróweczka – śmieje się Tomasz Kowcun z marketingu Warki. – Postanowiliśmy pomóc Szymonowi, a potem innym ekipom w podobnej sytuacji. Warka skontaktowała się z pozostałymi braćmi, ściągnęła ich do Polski i z pomocą kumpli Szymona zorganizowała spotkanie-niespodziankę. Szymon, widząc braci wchodzących jak nigdy nic do wareckiej piwiarni, przez moment sądził, że ma halucynacje. Byłem kompletnie zaskoczony – opowiada teraz. – A potem już tylko bardzo, bardzo szczęśliwy.
Efektem spontanicznego spotkania w piwiarni jest 90-sekundowy spot reklamowy, którego premiera miała miejsce w przerwie meczu piłkarskiego Polska – Anglia.
 

 

Spontaniczne spotkanie stało się także inspiracją do ogłoszonego na Facebooku konkursu marki – „Ekipa w komplecie”.
– Wiadomo, najlepsze akcje robi się w komplecie… – mówi Tomasz Kowcun. – Dlatego chcieliśmy, aby inne ekipy miały szansę przeżyć równie radosne spotkanie jak bracia Chojnowscy, autentyczni bohaterowie naszego nowego spotu reklamowego.
Kumple z całej Polski i ci, którzy rozjechali się po świecie i znów chcieliby spotkać się na imprezie, mogą walczyć o to przez najbliższe cztery tygodnie. Za pomocą konkursowej aplikacji każdy może zgłosić swoją ekipę na facebook.com/Warka i pokazać jej akcje. Co tydzień spośród 30 historii o największej liczbie „lajków”, jedną zwycięską ekipę wybiorą bracia Chojnowcy – bohaterowie spotu.
Warka pokryje koszty podróży zwycięzców i zorganizuje im imprezę w jednej z 78 piwiarni swojej sieci w całym kraju.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl