Akcja Michelin „Ciśnienie pod kontrolą” z Allegro
Agencja Allegro wygrała przetarg na kompleksową organizację akcji CSR Michelin „Ciśnienie pod kontrolą 2013”. W dniach 26-30 października odbywają się bezpłatne pomiary ciśnienia i bieżnika opon na 30 stacjach Statoil w całej Polsce.
Ogólnopolska akcja Michelin „Ciśnienie pod kontrolą” ma na celu zwiększyć świadomość polskich kierowców na temat wpływu prawidłowego ciśnienia w oponach na bezpieczeństwo, ekonomię i ekologię jazdy. W ramach akcji, na 30 stacjach benzynowych Statoil we wszystkich województwach w kraju, w dniach 26-30 października prowadzone są bezpłatne pomiary ciśnienia w oponach oraz kontrole bieżnika. Kierowcy mogą również wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są bony paliwowe Statoil oraz komplety opon zimowych Michelin.
Akcja Michelin wsparta jest działaniami public relations oraz kampanią reklamową w Internecie, prowadzoną na Facebooku, Google oraz m.in. stronach motoryzacyjnych Onet.pl i Interia.pl. Na wybranych stacjach Statoil pojawiły się specjalne banery oraz plakaty zachęcające do udziału w inicjatywie, rozdawane są także ulotki i ankiety. Równolegle prowadzona jest komunikacja wewnętrzna skierowana do pracowników Michelin Polska w Olsztynie i Warszawie, dla których przygotowano konkurs fotograficzny nawiązujący do tematyki akcji.
Agencja Allegro odpowiada za kompleksową realizację wszystkich elementów projektu na zlecenie Michelin Polska, w tym działania event i public relations (public affairs, media relations, komunikacja wewnętrzna), produkcję kreacji reklamowych oraz koordynację kampanii w Internecie.
Akcja „Ciśnienie pod kontrolą” organizowana jest w Polsce od 2005 roku, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu Michelin. W tym roku odbywa się jej 9. edycja. Partnerami są Statoil Fuel & Retail oraz sieć specjalistycznych serwisów Euromaster.