Regent Warsaw Hotel: Z nową nazwą po piątą gwiazdkę

Nowy logotyp Regent Warsaw Hotel nawiązuje do motywu korony i otwartych drzwi.
Nowy logotyp Regent Warsaw Hotel nawiązuje do motywu korony i otwartych drzwi.

Regent Warsaw Hotel, należący do marca 2014 roku do grupy Hyatt podsumowuje pierwsze trzy miesiące funkcjonowania pod nową marką i poza siecią.

Od 20 marca tego roku, tj. od dnia, w którym poprzedni operator - Hyatt International postanowił zrezygnować z obecności w Polsce, obiektem kieruje Krzysztof Woliński, wcześniejszy zastępca dyrektora generalnego. Hotel w okresie pierwszego kwartału samodzielnej działalności intensywnie pracował nad stworzeniem własnych systemów rezerwacyjnych i niezbędnej infrastruktury informatycznej oraz nad pierwszymi elementami wizerunkowo-marketingowymi, w tym nad nowym logotypem. Regent Warsaw Hotel zamierza także aplikować o przyznanie piątej gwiazdki.

Nazwa Regent Warsaw Hotel została wybrana wspólnie przez właściciela budynku, firmę Cosmar Polska, wraz z kierownictwem oraz pracownikami hotelu. W założeniach miała ona oddawać atmosferę miejsca, brzmieć dostojnie oraz kojarzyć z lokalizacją, w której się znajduje, czyli z Traktem Królewskim. Ponadto, nie chcąc zupełnie odcinać się od przeszłości, właściciele zdecydowali o powstaniu Regent Warsaw Hotel, nawiązując do poprzedniej nazwy, Regency.

Jak informują przedstawiciele obiektu, po wycofaniu się poprzedniego operatora z Polski, kluczowe dla hotelu było zapewnienie ciągłości operacji oraz stworzenie nowych, własnych systemów rezerwacyjnych oraz niezbędnego zaplecza informatycznego, co zostało zrealizowane.
 – Nasi goście w dniu 19 marca kładli się spać w hotelu Hyatt, a rano obudzili się już w miejscu o innej nazwie. Wyzwaniem było dla nas przeprowadzenie niezbędnych czynności wynikających ze zmiany tak, aby odczuli to oni w jak najmniejszym stopniu. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że nam się to udało. Gwarantujemy tę samą usługę, o tej samej jakości, co wcześniej. Dowodzi to, że o powodzeniu hotelu nie decyduje jego nazwa, ale ludzie i ich zaangażowanie – komentuje Krzysztof Woliński, dyrektor generalny Regent Warsaw Hotel.
   
Jak podkreśla nowy dyrektor generalny, jedną z przewag konkurencyjnych Regent Warsaw Hotel jest możliwość szybszego i bardziej elastycznego podejmowania przez lokalny zespół kierowniczy kluczowych decyzji dotyczących przyszłości obiektu niż w przypadku przynależności do sieci. Dzięki temu już wdrażane są kolejne pomysły, które mają przyciągnąć gości do tego miejsca.

Najważniejszym planem Regent Warsaw Hotel w najbliższym czasie jest złożenie aplikacji o przyznanie piątej gwiazdki. – Jesteśmy przekonani, że mamy bardzo duże szanse, aby ją uzyskać, gdyż w odpowiedzi na wymagania kategoryzacyjne, zmienić w hotelu musimy naprawdę niewiele. Głównie chodzi o dalsze usprawnienia obsługi dla osób niepełnosprawnych, zmodernizowanie naszych wind, które zgodnie z wymogami muszą mieć system głośnomówiący, informujący o tym, na którym piętrze gość się aktualnie znajduje, a także umieszczenie w łazienkach wag, które już zakupiliśmy. Szacujemy, że łączny koszt inwestycji w tym zakresie wyniesie około stu tysięcy złotych – podsumowuje Krzysztof Woliński. 

Logotyp Regent Warsaw Hotel
Jednym z pierwszych powstałych elementów nowej wizualizacji hotelu jest logotyp. Jego główną częścią jest korona, która stanowi bezpośrednie odniesienie do nazwy hotelu i symbolizuje elegancję, luksus, wysoką jakość, splendor, najlepsze towarzystwo oraz międzynarodową atmosferę, nowoczesność i nawiązanie do lokalizacji i historii Warszawy – Traktu Królewskiego.
Główny element graficzny logotypu jest także interpretowany jako „otwarte drzwi”, co oznacza gościnność, zaproszenie.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl