Regent Warsaw Hotel: Z nową nazwą po piątą gwiazdkę
Regent Warsaw Hotel, należący do marca 2014 roku do grupy Hyatt podsumowuje pierwsze trzy miesiące funkcjonowania pod nową marką i poza siecią.
Od 20 marca tego roku, tj. od dnia, w którym poprzedni operator - Hyatt International postanowił zrezygnować z obecności w Polsce, obiektem kieruje Krzysztof Woliński, wcześniejszy zastępca dyrektora generalnego. Hotel w okresie pierwszego kwartału samodzielnej działalności intensywnie pracował nad stworzeniem własnych systemów rezerwacyjnych i niezbędnej infrastruktury informatycznej oraz nad pierwszymi elementami wizerunkowo-marketingowymi, w tym nad nowym logotypem. Regent Warsaw Hotel zamierza także aplikować o przyznanie piątej gwiazdki.
Nazwa Regent Warsaw Hotel została wybrana wspólnie przez właściciela budynku, firmę Cosmar Polska, wraz z kierownictwem oraz pracownikami hotelu. W założeniach miała ona oddawać atmosferę miejsca, brzmieć dostojnie oraz kojarzyć z lokalizacją, w której się znajduje, czyli z Traktem Królewskim. Ponadto, nie chcąc zupełnie odcinać się od przeszłości, właściciele zdecydowali o powstaniu Regent Warsaw Hotel, nawiązując do poprzedniej nazwy, Regency.
Jak informują przedstawiciele obiektu, po wycofaniu się poprzedniego operatora z Polski, kluczowe dla hotelu było zapewnienie ciągłości operacji oraz stworzenie nowych, własnych systemów rezerwacyjnych oraz niezbędnego zaplecza informatycznego, co zostało zrealizowane.
– Nasi goście w dniu 19 marca kładli się spać w hotelu Hyatt, a rano obudzili się już w miejscu o innej nazwie. Wyzwaniem było dla nas przeprowadzenie niezbędnych czynności wynikających ze zmiany tak, aby odczuli to oni w jak najmniejszym stopniu. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że nam się to udało. Gwarantujemy tę samą usługę, o tej samej jakości, co wcześniej. Dowodzi to, że o powodzeniu hotelu nie decyduje jego nazwa, ale ludzie i ich zaangażowanie – komentuje Krzysztof Woliński, dyrektor generalny Regent Warsaw Hotel.
Jak podkreśla nowy dyrektor generalny, jedną z przewag konkurencyjnych Regent Warsaw Hotel jest możliwość szybszego i bardziej elastycznego podejmowania przez lokalny zespół kierowniczy kluczowych decyzji dotyczących przyszłości obiektu niż w przypadku przynależności do sieci. Dzięki temu już wdrażane są kolejne pomysły, które mają przyciągnąć gości do tego miejsca.
Najważniejszym planem Regent Warsaw Hotel w najbliższym czasie jest złożenie aplikacji o przyznanie piątej gwiazdki. – Jesteśmy przekonani, że mamy bardzo duże szanse, aby ją uzyskać, gdyż w odpowiedzi na wymagania kategoryzacyjne, zmienić w hotelu musimy naprawdę niewiele. Głównie chodzi o dalsze usprawnienia obsługi dla osób niepełnosprawnych, zmodernizowanie naszych wind, które zgodnie z wymogami muszą mieć system głośnomówiący, informujący o tym, na którym piętrze gość się aktualnie znajduje, a także umieszczenie w łazienkach wag, które już zakupiliśmy. Szacujemy, że łączny koszt inwestycji w tym zakresie wyniesie około stu tysięcy złotych – podsumowuje Krzysztof Woliński.
Logotyp Regent Warsaw Hotel
Jednym z pierwszych powstałych elementów nowej wizualizacji hotelu jest logotyp. Jego główną częścią jest korona, która stanowi bezpośrednie odniesienie do nazwy hotelu i symbolizuje elegancję, luksus, wysoką jakość, splendor, najlepsze towarzystwo oraz międzynarodową atmosferę, nowoczesność i nawiązanie do lokalizacji i historii Warszawy – Traktu Królewskiego.
Główny element graficzny logotypu jest także interpretowany jako „otwarte drzwi”, co oznacza gościnność, zaproszenie.