180heartbeats + Jung v Matt Agencją Roku KTR. OLX Polska – Reklamodawcą Roku

W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy KTR 180heartbeats + Jung v Matt, zdobywając 112,5 punktów i bijąc pod tym względem rekord w historii konkursu, została Agencją Roku. Tytuł Reklamodawcy Roku przyznano klientowi agencji - OLX Polska.

Kampania A co gdyby? z Januszem Chabiorem przygotowana przez 180heartbeats dla OLX otrzymała Best of, główną nagrodę w kategorii Communication. W sumie 180heartbeats nagrodzono 20 mieczami za kampanie dla sześciu klientów agencji. Oprócz „A co gdyby?”, którą nagrodzono także podwójnym złotem, potrójnym srebrem i brązem w Communication, jury KTR wyróżniło także podwójnymi złotem, srebrem i brązem Mobilną Mapę Smogo!wą Warszawy dla innogy Polska. Brązowymi mieczami nagrodzono Zero Emission Store innogy Polska, Clothes reborn with Pride dla Zalando, The Lockdown dla Teatru 21, Burger King Chicken Fries Encrusted with Crystals from Swarovski oraz Zdarzyło się najlepszym OLX.

Po raz drugi marka, z którą pracuje 180heartbeats + Jung v Matt, otrzymuje także tytuł Reklamodawcy Roku. W 2019 tytułem tym wyróżniono Ben Jerry’s. - Niesamowicie cieszymy się z faktu, że jesteśmy nagradzani wraz klientami - mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - To dzięki ich zaufaniu, odważnym briefom, chęci tworzenia ekscytującej komunikacji marki i wpływania na postawy społeczne. Za sukcesem stoi także zaangażowanie naszego zespołu, a nie jesteśmy dużą strukturą. Od lat agencja to około pięćdziesiąt osób, co w kontekście samych nominacji, pokazuje, jaki ogrom pracy wykonaliśmy. W tym niełatwym dla branży roku, kiedy jako branża borykamy się z wieloma ograniczeniami, udało się osiągnąć wyjątkową synergię wszystkich zespołów i kompetencji 180. Oprócz kreacji, również osób odpowiedzialnych za strategię, prowadzenie projektów, technologię, design, media społecznościowe, PR, eventy. Holistyczne podejście pomaga nam znaleźć nowe świeże spojrzenie na marki. Dostrzec coraz istotniejszy dla komunikacji kontekst kulturowy, podążać za rozwojem nowych technologii i łączyć je umiejętnie wpisując w potrzeby konsumentów - podkreśla Gaworski i dodaje, że takie podejście procentuje od dłuższego czasu. Zgodnie z konsekwentnie kształtowanym profilem 180heartbeats + Jung v Matt, chce rozwijać portfolio kampanii, które mają mocną, wpisaną w markę i rezonującą społecznie ideę. Agencja została za to doceniona nie tylko w KTR, ale również na arenie międzynarodowej - m.in. tytułem 10. najlepszej niezależnej kreatywna agencji na świecie Cannes Lions 2019.

W sumie w tegorocznej edycji Konkursu KTR o nagrody rywalizowało 1371 zgłoszeń. O 20 proc. wzrosła także liczba zgłaszających.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl