Fabryka Eventów Concierge z nowym projektem i filozofią podróżowania
Brand Fabryka Eventów Concierge będący częścią Fabryki Eventów Creative & Business group stworzył nowy projekt To Cites with LOVE! polegający na organizacji kameralnych wyjazdów do polskich i europejskich metropolii oraz urokliwych miasteczek.
– Projekt adresowany jest do osób prywatnych, ich rodzin oraz grup znajomych, którzy w obecnych czasach chcą zamienić codzienną rutynę na nowe doznania, przysłowiowo „złapać oddech” i spędzić razem trochę czasu w ciekawym miejscu, w oryginalny i nieszablonowy sposób zwiedzać, odkrywać atrakcje, poznawać kulturę oraz zwyczaje lokalnej społeczności – mówi Jacek Daniel Henning, Fabryka Eventów.
Wyjazdy będą organizowane zgodnie z ideologią #smarttravel i #chillintrip. – Jej przesłankami są hasła #culturetouch #travelerswiththepassion #sightseeing #citybreak #feelthetaste #citybreathe #meettheculture #rhythmofthetown #localstouch #globetrotter #citytrotter #tailormadeplan – wymienia Jacek Daniel Henning.
Koncepcja Smart&Chillin to m.in. odkrywanie świata w sposób spersonalizowany, czyli pozwalający czerpać maksymalną przyjemność z doświadczeń oraz poznawania nowych, dotąd nieznanych miejsc. Ma być przeciwieństwem standardowego podróżowania, które ogranicza uczestników sztywnym planem zwiedzania. Smart&Chillin pozwala na elastyczne podejście do zwiedzania miejscowości i bliższe poznawanie kultury danego miejsca, dostrzegając nie tylko stronę turystyczną, ale również artystyczną, często bardziej cenioną przez lokalnych mieszkańców. Pozwala na swobodne przeżywanie emocji, jakie dane okoliczności stwarzają i dostarczają.
– Nowy projekt unikatowego podróżowania opiera się na bazowych założeniach Smart&Chillin dotyczących kreacji i organizacji wyjazdów. Oparty jest na ustaleniach klienta z przedstawicielami naszej agencji, którzy swoim doświadczeniem w obszarze turystki są postrzegani jako #travelsplanner #tripsmaker #journeyconsultant oraz #feelingsdesigner #memoriescreator – informuje Jacek Daniel Henning, Fabryka Eventów..
Organizacja wyjazdów odbywać się będzie według dwóch standardowych profili podróżowania tj. #easyandfasttrip lub #luxuryanduniquetrip
Pilotażowy projekt – czyli wyjazd do Rzymu, odbył się pod hasłem To Rome with LOVE!