SAR startuje z programem edukacyjnym dla menadżerów
Bazując na doświadczeniu dwudziestu lat konkursu Effie Awards, marketerów i prezesów największych firm, współtworzących kategorię Marketing & Business Solutions, SAR zbudowało bazę wiedzy o efektywnych praktykach rozwoju biznesu, co dało podstawy do stworzenia programu SAR MBS by Effie.
SAR MBS by Effie to 5-stopniowy, autorski program rozwojowy skierowany do menadżerów, którzy chcą się nauczyć, jak rozwijać marketing, aby był liderem zmian w organizacji.
Założeniem programu jest wsparcie uczestników w drodze od menadżera do członka zarządu firmy. Formuła umożliwi uczestnikom wcielenie się w rolę szefa marketingu, lidera zmian w organizacji. Program zakłada maksimum praktyki opartej na konkretnych przykładach z biznesu. Wykładowcy pomogą uczestnikom zbudować, a następnie wdrożyć model rozwiązania biznesowego, który realnie wpłynie na rozwój i sukces rynkowy firmy.
Program zajęć został podzielony na pięć modułów, z których każdy uwzględnia kompetencje „twarde” (modele, strategia, analiza itp.) i „miękkie” (praca zespołowa, komunikacja, ludzie, kompetencje). Menadżerowie dowiedzą się między innymi: Jak określić, w która stronę chcemy podążać jako firma? Jak zbudować zespół marketingowy? Jak przełożyć strategię na egzekucję? Jak ocenić, czy jesteśmy efektywni w naszych działaniach?
Mentorami będą prezesi firm, uznani marketerzy i branżowi eksperci, którzy już od 20 lat, tworzą bazę wiedzy i doświadczeń Effie. Wśród nich znajdą się m.in. Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej, Tomasz Lisewski, global head of brand, communications & digital and marketing w Philips International, oraz Katarzyna Milanovic, dyrektor generalna w Parfums Christian Dior (Grupa LVMH). Zwieńczeniem programu będzie przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.
Aplikacje do programu przyjmowane są do 31 sierpnia br.
Więcej o SAR MBS by Effie: https://mbs.effie.pl/