Meet The Bidder Spring Edition z sukcesem pomimo wyzwań
10 marca w hotelu Novotel Warszawa Airport, podczas 27. edycji Meet The Bidder SMART Fairs, 27 zagranicznych wystawców z pięciu kontynentów spotkało się z przedstawicielami agencji MICE z Polski, aby rozwijać swoje firmy. Kilkunastu sesjom spotkań B2B towarzyszyło wiele dodatkowych aktywności.
Dzień rozpoczął się od prezentacji dot. tego, jak współpracować z polskim rynkiem MICE. Wykład i sesję Q&A poprowadziły ekspertki z SITE Poland: prezes Grażyna Grot-Duziak oraz Dorota Cholewa. Marcowa edycja MTB odbyła się pod hasłem „Relations matter!”, wziął więc w niej udział Grzegorz Turniak, który poprowadził sesję networkingową dla wystawców i gości.
Dzień targów był równocześnie dla wszystkich dniem trudnej refleksji, jak z każdą chwilą zmienia się świat – nie tylko MICE – w obliczu zagrożenia koronawirusem. Organizatorzy MTB wyszli naprzeciw potrzebom związanym z niepewnością branży o przyszłość swoich firm, zapewniając niezbędną dawkę wiedzy. Podczas wydarzenia odbyły się dwa ważne spotkania branżowe dotyczące znaczenia wirusa dla branży MICE. Podczas pierwszego z nich eksperci ze stowarzyszeń branżowych i linii lotniczych przedstawili działania wdrożone do tej pory przez branżę incentive travel. Drugie spotkanie, otwarte dla wszystkich gości, poprowadził znany epidemiolog, dr Paweł Grzesiowski, który przedstawił medyczne fakty i mity dot. wirusa oraz odpowiedział na pytania publiczności. Spotkanie było transmitowane na żywo na Facebooku Meet The Bidder. Stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo uczestników, organizatorzy wdrożyli wzmożone środki prewencyjne: większe stoliki do spotkań B2B, zachęcanie do powitań bez podawania ręki, dostępność płynów dezynfekcyjnych.
W sytuacji nasilonej rezygnacji klientów z wyjazdów incentive, a także w obliczu odwołania kilku większych targów międzynarodowych, MTB postawiło sobie za cel utrzymanie ciągłości biznesu branży i nie zrezygnowało z przeprowadzenia wydarzenia, a frekwencja dopisała.
Dla wystawców wydarzenie rozpoczęło się już dzień wcześniej powitalnym koktajlem w CulinaryOn – nowej przestrzeni eventowej Warszawy. Goście wzięli udział w grze degustacyjnej Wine Casino, która wyłoniła najwytrawniejszego sommeliera wieczoru.
Dzień targowy zakończyła kolacja networkingowa w Muzeum Życia w PRL. Organizatorzy wieczoru – Adventure Warsaw – zaangażowali gości w fabularyzowaną grę przenoszącą ich w klimaty czasów minionych i przewieźli uczestników zabytkowymi „ogórkami”.
MeetingPlanner.pl był partnerem medialnym wydarzenia.