Kolejna Złota Strzała dla United Partners

Agencja incentive travel United Partners zdobyła nagrodę główną w kategorii wysyłka bezpośrednia B2B, w konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow 2019. Nagrodzona została kampania „Przesyłka z Escobar”.
Zapakowana w jutowe worki przesyłka zawierała kawę z plantacji w Gwatemali, maleńkie, pieczołowicie zapakowane w lokalną gazetę sadzonki kawowca, oraz pełen pozytywnego przesłania list od plantatora - Timoteo. Historia związana z przesyłką i detale, które złożyły się na jej autentyzm, poruszyły jury i zaowocowały przyznaniem United Partners „Złotej Strzały”.
Akcja była skierowana do stałych klientów agencji i do firm z obszaru new businessu, łącznie do 110 odbiorców. Nagrodę odebrał prezes Cezary Wilemajtys, wraz z teamem odpowiedzialnym za przygotowanie kampanii: Ewą Grabowska i Janem Gadomskim.
Wśród firm wyróżnianych w konkursie Golden Arrow znalazły się głównie agencje reklamowe, co sprawia, że - jak podkreśla United Partners - nagroda jest wyjątkowa w dorobku agencji incentive travel.
United Partners ma już na swoim koncie nagrodę Golden Arrow z 2016 roku za kampanię B2B „Casanova w starej Hawanie”, oraz wyróżnienie z 2016 roku w kategorii „Program incentive travel”.
Wręczenie nagród Golden Arrow odbyło się w q8 czerwca, w Małej Warszawie. Organizatorami konkursu są: VFP Communications i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.