Karnawałowa promocja marki Captain Jack

Captain Jack – nowa marka piwa Kampanii Piwowarskiej, organizuje akcję promocyjną, w której do wygrania jest 10 wycieczek na Ibizę oraz 2000 kartonów Captain Jacka. Wycieczki organizuje Sigma Travel.
Akcja pod nazwą „Cała naprzód” rozpoczęła się 27 grudnia 2018 i potrwa do 3 marca 2019. Skierowana jest do osób młodych, gotowych na rejs pełen zabawy.
Przez 10 tygodni akcji towarzyszyć będą liczne działania promocyjne. W telewizji i kinie pojawi się 15-sekundowy spot, w miastach – citylighty, a w sklepach – materiały POSM. Promocja otrzyma także wsparcie w postaci działań w digitalu i w kanałach społecznościowych marki oraz zaangażowanych do współpracy influencerów.
Za działania związane z kampanią konkursową odpowiadają: Advalue – obsługa promocji; Bardzo, Platige Image, Dynamo – przygotowanie i realizacja spotu, Mango Design – opakowania, Prism Studio – materiały POSM. Aktywację w digitalu prowadzi Hand Made, zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Zenith Optimedia, a komunikacją PR – Tailor Made PR.
Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić promocyjną butelkę Captain Jacka z hasłem na etykiecie „Wygraj i leć na Ibizę!” i wpisać kod spod kapsla na stronie www.captainjackbeer.pl lub przesłać go za pomocą Messengera na fanpage’u marki. Następnie trzeba w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie przygotowane przez zaangażowanych do akcji influencerów, wśród których są między innymi TEDE, Majkel Kalcowski, Maciek Sieradzky, Ola Kot.
W każdym z 10 tygodni promocji do wygrania jest jedna nagroda główna – wycieczka all inclusive na Ibizę dla czteroosobowej ekipy znajomych, a także 200 kartonów piwa na karnawałową imprezę.
Captain Jack, nowa marka piwa od Kompanii Piwowarskiej, pojawił się na polskim rynku w sierpniu 2018 roku. Jest to piwo o smaku rumu inspirowane pirackimi przygodami i światem Karaibów.