IC Events rozwija działalność: uruchomienie IC Media i nowe eventy w portfolio

Bartłomiej Pomarański, CEO (IC Events I)
Bartłomiej Pomarański, CEO (IC Events I)
Edyta Owczarek, CEO i sales director (IC Events II)
Edyta Owczarek, CEO i sales director (IC Events II)
Jakub Mazek, członek zarządu
Jakub Mazek, członek zarządu
Ilona Wilk, head of editorial & project director nowo powstałego działu IC Media
Ilona Wilk, head of editorial & project director nowo powstałego działu IC Media

Agencja International Center of Events (IC Events) – organizator eventów własnych i na zlecenie klientów w czasie pandemii opracowała nowe projekty eventowe oraz uruchomiła dział IC Media. Wraca także do organizacji na żywo kolejnych edycji swoich kluczowych eventów.

Jeszcze w 2020 roku agencja planuje zrealizować wydarzenia ze swojego portfolio, które – jak podkreśla – stały się najważniejszymi eventami w Polsce i Europie w branżach, do których są kierowane. Będą to: FIWE Fitness Trade Show (Expo XXI Warszawa), czyli impreza dla miłośników fitness i kulturystyki, eTradeShow (PGE Narodowy), które skupia sektory e-commerce i IT, National Sales Congress (PGE Narodowy), które edukuje liderów sprzedaży, oraz wydarzenie dla rynku modowego WOW Fashion (PGE Narodowy).

IC Events opracowała także nowe projekty i ogłosiła trzy premiery. Po raz pierwszy odbędą się w tym roku Fashion Market Square (wydarzenie poświęcone polskiej modzie, eko fashion i sztuce) oraz Wedding Trade Show, na 2021 zaplanowana jest organizacja B2Beauty Trends Show, czyli wydarzenia skierowanego do branży kosmetycznej.

 – Zauważyliśmy, że istnieje konieczność rozwinięcia platformy, którą łączyłaby biznesy i dała im możliwość wzajemnych inwestycji. Postawiliśmy więc na wydarzenia tematyczne, które wpisują się w aktualne potrzeby rynku – tłumaczy Bartłomiej Porarański, CEO IC Events. – Na tym jednak nie poprzestaliśmy. W momencie, gdy sektor eventowy musiał zwolnić przez pandemię, postawiliśmy na rozwój w internecie. Tak powstało IC Media – informuje.

IC Media czyli nowo powstały dział mediowy agencji prowadzony przez Ilonę Wilk, head of editorial & project director jest wydawcą portali biznesowych. Obecnie w portfolio IC Media znajdują się portale: B2B branży fitness, czyli branzafitness.com, skierowany do przedsiębiorców franczyzainfo.pl, branży dziecięcej – kidsb2b.pl oraz skierowany do trenerów personalnych – zawodtrener.pl.
– Od samego początku założeniem było znalezienie sposobu na nadążenie za dynamicznie zmieniającym się rynkiem portali internetowych. Celem było nie tylko dostarczanie konkretnych informacji zgodnych z tematyką poszczególnych witryn, ale przede wszystkim dokładne zdefiniowanie niszy i potrzeb współczesnego biznesu – tłumaczy Ilona Wilk, head of editorial & project director IC Events.

 – Obranie nowych ścieżek rozwojowych firmy spowodowało, że na bieżąco zwiększaliśmy zatrudnienie. W czasie kryzysu stawiamy kroki, których nie robi nikt inny. To powoduje, że budujemy swoją pozycję lidera branży – podkreśla Bartłomiej Porarański.
Obecnie zespół agencji liczy 40 osób. Zarząd International Center of Events tworzą Bartłomiej Pomarański, CEO (IC Events I), Edyta Owczarek, CEO i sales director (IC Events II) oraz Jakub Mazek, członek zarządu. Powiększenie zespołu agencji jest wynikiem zarówno utworzenia nowego działu, jak i nowych projektów eventowych w portfolio firmy.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl