IC Events rozwija działalność: uruchomienie IC Media i nowe eventy w portfolio
Agencja International Center of Events (IC Events) – organizator eventów własnych i na zlecenie klientów w czasie pandemii opracowała nowe projekty eventowe oraz uruchomiła dział IC Media. Wraca także do organizacji na żywo kolejnych edycji swoich kluczowych eventów.
Jeszcze w 2020 roku agencja planuje zrealizować wydarzenia ze swojego portfolio, które – jak podkreśla – stały się najważniejszymi eventami w Polsce i Europie w branżach, do których są kierowane. Będą to: FIWE Fitness Trade Show (Expo XXI Warszawa), czyli impreza dla miłośników fitness i kulturystyki, eTradeShow (PGE Narodowy), które skupia sektory e-commerce i IT, National Sales Congress (PGE Narodowy), które edukuje liderów sprzedaży, oraz wydarzenie dla rynku modowego WOW Fashion (PGE Narodowy).
IC Events opracowała także nowe projekty i ogłosiła trzy premiery. Po raz pierwszy odbędą się w tym roku Fashion Market Square (wydarzenie poświęcone polskiej modzie, eko fashion i sztuce) oraz Wedding Trade Show, na 2021 zaplanowana jest organizacja B2Beauty Trends Show, czyli wydarzenia skierowanego do branży kosmetycznej.
– Zauważyliśmy, że istnieje konieczność rozwinięcia platformy, którą łączyłaby biznesy i dała im możliwość wzajemnych inwestycji. Postawiliśmy więc na wydarzenia tematyczne, które wpisują się w aktualne potrzeby rynku – tłumaczy Bartłomiej Porarański, CEO IC Events. – Na tym jednak nie poprzestaliśmy. W momencie, gdy sektor eventowy musiał zwolnić przez pandemię, postawiliśmy na rozwój w internecie. Tak powstało IC Media – informuje.
IC Media czyli nowo powstały dział mediowy agencji prowadzony przez Ilonę Wilk, head of editorial & project director jest wydawcą portali biznesowych. Obecnie w portfolio IC Media znajdują się portale: B2B branży fitness, czyli branzafitness.com, skierowany do przedsiębiorców franczyzainfo.pl, branży dziecięcej – kidsb2b.pl oraz skierowany do trenerów personalnych – zawodtrener.pl.
– Od samego początku założeniem było znalezienie sposobu na nadążenie za dynamicznie zmieniającym się rynkiem portali internetowych. Celem było nie tylko dostarczanie konkretnych informacji zgodnych z tematyką poszczególnych witryn, ale przede wszystkim dokładne zdefiniowanie niszy i potrzeb współczesnego biznesu – tłumaczy Ilona Wilk, head of editorial & project director IC Events.
– Obranie nowych ścieżek rozwojowych firmy spowodowało, że na bieżąco zwiększaliśmy zatrudnienie. W czasie kryzysu stawiamy kroki, których nie robi nikt inny. To powoduje, że budujemy swoją pozycję lidera branży – podkreśla Bartłomiej Porarański.
Obecnie zespół agencji liczy 40 osób. Zarząd International Center of Events tworzą Bartłomiej Pomarański, CEO (IC Events I), Edyta Owczarek, CEO i sales director (IC Events II) oraz Jakub Mazek, członek zarządu. Powiększenie zespołu agencji jest wynikiem zarówno utworzenia nowego działu, jak i nowych projektów eventowych w portfolio firmy.