AdForum: „Niezniszczalna tęcza” ponownie nagrodzona
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt, jako jedyna z Polski, została wyróżniona w międzynarodowym rankingu najbardziej kreatywnych agencji i kampanii AdForum za kamapnię „Niezniszczalna tęcza”.
Projekt zrealizowany przez 180heartbeats + Jung v Matt, dla Ben & Jerry’s, Miłość nie wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, jako jedyny z Polski został wyróżniony w międzynarodowym rankingu najbardziej kreatywnych agencji i kampanii AdForum. Kampania zajęła 13. miejsce w kategorii Food & Beverages.
„Niezniszczalna tęcza” (The Unbreakable Rainbow) to kampania autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości. Odbudowana jako wodny hologram tęcza – symbol miłości, pokoju, praw osób LGBT i równości – na kilka godzin wróciła na plac Zbawiciela 8 czerwca 2018 roku. Pomysłodawcą i realizatorem projektu była agencja 180heartbeats+Jung v Matt, za stronę multimedialną odpowiadał VES.
Projekcja na kurtynie wodnej została wyświetlona za pomocą projektorów Christie Boxer 4K30. Serce eventu, reżyserka wraz z projektorami, znajdowały się w odległości 40 m od placu na wysokości 7 m. Powierzchnię projekcyjną stanowił transparentny ekran wodny uzyskany poprzez wystrzał wody z trzech zraszaczy umieszczonych w odległości około 5 m od siebie, podłączonych do miejskiego hydrantu. W celu uzyskania kształtu łuku dwa graniczne zraszacze osadzone zostały w trawie, a środkowy na specjalnie w tym celu stworzonej konstrukcji. Obraz tęczy miał około 20 m w podstawie i ponad 7 m wysokości.
Projekt został nagrodzony srebrem w międzynarodowym konkursie eventowym Bea World, w kategorii Event For Non Profit/Social Organization. Była to jedyna kampania z Polski, która została nagrodzona w tym konkursie.
Kampania została nagrodzona też trzema statuetkami podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica w listopadzie 2018. Były to dwa złota kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation - Alternative Media oraz srebro w kategorii Eventy.
Za kampanię „Niezniszczalna tęcza” agencja 180heartbetas + Jung v Matt została także wyróżniona nagrodą Golden Dragon dla najlepszej, niezależnej agencji podczas 25. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w Słowenii w październiku 2018.