Grupa Hands organizuje targi Vox

Grupa reklamowa Hands z Poznania wygrała konkurs ofert organizowany przez Vox – producenta elementów wyposażenia wnętrz. W ramach zlecenia zajmuje się kompleksową organizacją cyklu eventów pod hasłem Targi Vox.
Targi Vox to projekt od kilkunastu lat realizowany przez markę. – Przewodnim celem spotkania jest wdrożenie rynkowych nowości oraz pogłębiania istniejących więzi handlowych. Od kilku lat nasze targi mają też ważny cel wizerunkowy. Na każdą z edycji zapraszamy potencjalnych klientów oraz nowych partnerów franczyzowych sieci Vox oraz Majster Plus – wyjaśnia koncepcję Marcin Zieleśkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży hurtowej Vox.
Eventy odbywają się w formule zamkniętych targów. Hands dla ponad 1000 osób przygotował w tym roku trzy imprezy – w Gliwicach (22 lutego 2019), w Warszawie (1 marca 2019) oraz w Poznaniu (8 marca 2019).
– Agencja Hands jest w naszej ocenie solidnym i godnym zaufania wykonawcą projektu, a to było dla nas nadrzędnym wymogiem przy wyborze oferty – argumentuje wybór podwykonawcy Zieleśkiewicz. – Formuła wydarzenia pozostaje niezmieniona, ale aby budować coraz większą frekwencję Targów Vox potrzebujemy świeżych pomysłów. Spośród nadesłanych ofert kilku agencji, oferta Hands wyróżniała się najbardziej. Otrzymaliśmy świeży, atrakcyjny pomysł na scenariusz mieszczący się w zakładanym budżecie – dodaje Zieleśkiewicz.
– Vox to marka, dla której niezwykle istotne są relacje oraz komunikacja zgodna z filozofią firmy – podsumowuje negocjacje Henryka Koblańska, executive director w Hands. – Dla nas to zlecenie jest pierwszym kontaktem z klientem, stąd cieszymy się na udaną współpracę przy ambitnym projekcie – dodaje.
Przewodnie hasło imprezy to „zakupy + emocje”.
– Naszym podstawowym zadaniem było znalezienie ciekawej koncepcji na zakupy w trakcie wydarzenia. Zależało nam, aby w przyjemnej atmosferze zmobilizować klientów do dokonania jak największych wolumenów sprzedażowych. Uczynimy to poprzez uruchomienie rywalizacji w najbardziej możliwie biznesowy sposób – damy naszym gościom możliwość uczestnictwa w „prawdziwych” notowaniach giełdowych w ramach akcji „Parkiet Vox” – tłumaczy Koblańska.
Agencja w pełni odpowiada także za organizację przestrzeni eventowej, w tym za przygotowanie zabudowy targowej dla Vox oraz ponad 30 wystawców. Hands sprawuje nadzór techniczny nad trzema wydarzeniami oraz odpowiada za transport i logistykę wszystkich elementów targowych pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami.
Istotnym elementem realizacji będzie także ekspozycja brandingu Vox. Realizator zlecenia przygotowuje również materiały informacyjne dla uczestników, między innymi mapki dojazdu, agendę czy identyfikatory. Event poprowadzi prezenterka telewizyjna Omenaa Mensah, z którą współpracę koordynuje agencja.
– Celem Hands na 2019 rok jest rozbudowa i większa aktywizacja zespołu odpowiedzialnego za eventy, a także nacisk na sprzedaż wydarzeń z zastosowaniem w nich nowych technologii. Zwycięstwo w konkursie ofert Vox doskonale wpisuje się w plany rozwoju agencji – kończy Koblańska.