Platinum Cast rozszerza działalność o eventy

Agata Brodzka, nowy managing director Platinum Cast
Na zdjęciu: Agata Brodzka, nowy managing director Platinum Cast
Na początku lutego 2019 agencja Platinum Cast rozszerzyła zakres swojej działalności o organizację eventów. W tym celu powstaje dział eventowo-projektowy, za który odpowiedzialna jest Agata Brodzka, nowy managing director.
 
Pierwszy event organizowany przez agencję będzie dotyczył marki dermokosmetycznej Eau Thermale Avène, należącej do Pierre Fabre Dermo-Cosmetique.
Z marką tą agencja współpracowała już wcześniej, obecnie wygrała kolejny przetarg dotyczący współpracy, która obejmuje również działania PR, w tym obsługę biura prasowego, oraz media społecznościowe i influencer marketing.
 
Agata Brodzka w lutym 2019 roku dołączyła do Platinium Cast, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko managing director. Odpowiedzialna jest za wszelkie działania NB, a także zbudowanie kolejnych działów agencji.
Odpowiada też za pozycjonowanie agencji w mediach i pracuje z właścicielką Platinium Cast – Emilią Poszwą nad rozwojem firmy, w tym nad znaczącym poszerzeniem jej oferty szczególnie w branży fashion i lifestyle. 
 
Agata Brodzka - poprzednio, pracowała jako PR & marketing director w Aliganzie. Swoje ponad piętnastoletnie doświadczenie zawodowe w PR i marketingu zdobywała, pracując między innymi w agencji Pleon jako dyrektor zarządzający a także jako wiceprezes zarządu firmy Muses (należącej do Nataszy Urbańskiej). Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Studiów Podyplomowych Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od dwóch lat jest wykładowcą Studiów Podyplomowych – Prawo i zarządzanie w sektorze mody na Uczelni Łazarskiego.
 
Platinum Cast to agencja specjalizująca się w branży beauty. Od 10 lat realizuje strategie i kampanie w obszarach public relations, social media, influenser marketing.
Klientami agencji są polskie firmy takie jak między innymi Pat&Rub by Kinga Rusin czy Barwa, międzynarodowe koncerny kosmetyczne (L’Oreal), marki i koncerny dermokosmetyczne (Nuxe, Uriage, Pierre Fabre Dermocosmetique – marka Eau Thermale Avène) czy marki luksusowe (Sarantis – La prairie).
 
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl