Nowy prezes Stowarzyszenia MPI Poland Chapter
Monika Dymacz-Kaczmarczyk została nowym prezesem stowarzyszenia MPI Poland Chapter. Tym samym w czerwcu 2019 zakończy się dwuletnia kadencja poprzedniego zarządu MPI Poland, na czele którego stała Marta Kicler z Mazurkas DMC Poland. Wkrótce poznamy szczegóły dotyczące wyzwań i planów stowarzyszenia na kolejne lata.
Zarząd MPI Poland Chapter zaprasza wszystkich do współtworzenia przyszłości branży spotkań oraz samej organizacji MPI w Polsce. Jak podkreśla MPI, stowarzyszenie nie może istnieć samo dla siebie – jest po to, by wspierać swoich członków, przynosić wartość, rozwijać rynek – przy wykorzystaniu możliwości i zasobów, jakie daje i może dawać marka MPI. Marka, która na świecie jest największą organizacją MICE, uznawaną za trendsettera wyznaczającego kierunki rozwoju, edukującego branżę na bazie najnowszych teorii, nowinek i badań, pokazującą przeobrażenia w przemyśle spotkań.
Meeting Professionals International (MPI) jest największym światowym stowarzyszeniem skupiającym organizatorów spotkań i wydarzeń założonym w 1972 roku w Stanach Zjednoczonych. Jego celem jest wyznaczanie kierunków postępu branży, edukacja oparta o innowacje i najnowsze teorie pokazujące przeobrażenia w przemyśle spotkań, nawiązywanie kontaktów biznesowych i możliwość wymiany handlowej, co odgrywa znaczącą rolę w promocji i rozwoju przemysłu spotkań.
Misją MPI Poland Chapter jest działanie na rzecz jego członków, by odnosili sukcesy zawodowe poprzez budowanie silnych kontaktów międzyludzkich, dzięki wzajemnej współpracy oraz znajomości rynku.
Monika Dymacz-Kaczmarczyk od 2009 roku pełni funkcję dyrektora zarządzającego w firmie Exprofesso. Trener biznesu i facylitator. Jest członkiem polskich i międzynarodowych stowarzyszeń: MPI (wiceprezes ds. edukacji w MPI Poland Chapter), Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Biznesu MATRIK, International Simulation and Gaming Association, wykładowcą w WSE w Krakowie. Jest absolwentką UJ oraz MBA na Oxford Brooks University, gdzie otrzymała dyplom z wyróżnieniem.
Jest praktykiem biznesu, wywodzącym się ze środowiska korporacyjnego. Przez wiele lat była pełnomocnikiem ds. innowacji, rozwijając kreatywność wewnątrz organizacji i wprowadzający w życie narzędzia i procesy budujące kulturę innowacyjności. Jest inspiratorem, siewcą pomysłów i człowiekiem akcji.
Na co dzień zarządza firmą, reprezentuje ją na zewnątrz, pracuje blisko z korporacjami, prowadzi szkolenia z kreatywności, innowacyjności i grywalizacji.
Jest autorką gier i symulacji biznesowych oraz narzędzi rozwojowych w duchu edutainment (rozrywka + edukacja). Wykorzystuje elementy gier wspierając realizację celów HR i marketingowych organizacji. W swojej praktyce opiera się głównie na tych metodach, rozwijając i aplikując je do projektów z pogranicza eventów, team-buildingu i szkoleń. Sens tych działań jest jeden - maksymalnie zaangażować uczestnika eventu lub szkolenia, aby najskuteczniej zrealizować cele biznesowe zleceniodawcy.
Od kilku lat jest również aktywnym uczestnikiem, moderatorem i prelegentem międzynarodowych warsztatów i konferencji poświęconych szkoleniowym grom symulacyjnym.
Nagrodzona została tytułem jednej z najbardziej wpływowych osób w branży eventowej za rok 2016 w konkursie MP Power Awards.
W ciągu ostatnich kilku lat prowadziła szkolenia między innymi dla: BZ WBK, Grupy Azoty, Danone, Philip Morris, AstraZeneca Poland, Credit Suisse, Grupa Żywiec, Valeo, Pegasystems, dla Grupy Aspen czy Pratt & Whitney.