LoveBrands Relations z nowym logo i marką LoveBrands Events
W związku z zaplanowanymi na 2019 rok strategicznymi zmianami związanymi z rozwojem LoveBrands Relations, w maju 2019 roku w strukturze firmy została wyodrębniona marka LoveBrands Events, która zajmie się budowaniem strategii i kompleksową organizacją eventów.
– Od momentu powstania firmy podkreślaliśmy rolę lovebrandów oraz siłę marketingu emocjonalnego – mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu firmy. – Eventy są idealnym narzędziem do budowania relacji i pozytywnych emocji z odbiorcą. Obserwując profil działań prowadzonych dla naszych klientów, od dawna mieliśmy świadomość, że wyodrębnienie w strukturach firmy dedykowanego zespołu, to absolutna konieczność.
Odświeżone logo z czcionką imitującą pismo odręczne odzwierciedla położenie akcentu przez agencje na budowanie relacji i siłę marketingu emocjonalnego. Dynamikę, elastyczność oraz kreatywność podkreśla animowana wersja logotypów.
– Po pięciu latach działalności nie mamy zamiaru się zatrzymywać ani na chwilę – podkreśla Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu. – Wszystkie dotychczasowe doświadczenia, utwierdzają nas w przekonaniu, że zmiany są potrzebne, abyśmy mogli się rozwijać. Nowa identyfikacja wizualna to graficzny obraz tego, w którą stronę chcemy zmierzać.
Claim „make visions happen” podkreśla w sposób dosłowny filozofię działania LoveBrands Events. Na potrzeby nowej marki powstała nowa strona www.lovebrandsevents.pl .
– Od 2014 roku udało nam się zorganizować pod szyldem LoveBrands Relations ponad 200 wydarzeń – podkreśla Monika Wincenciak-Ziemba, head of events strategy & management. – Nasze doświadczenia są bardzo szerokie: gale, koncerty, imprezy firmowe, wydarzenia sportowe, konferencje, szkolenia czy sesje zdjęciowe. Powstała nowa nazwa, nowe logo, ale nasze strategiczne podejście do wszystkich realizowanych projektów pozostaje bez zmian – dodaje.
Agencja LoveBrands Relations, świadcząca usługi w zakresie budowania strategii komunikacji zintegrowanej, działa na polskim rynku od 2014 roku, a od 2019 roku - na całym świecie, dzięki dołączeniu do międzynarodowej sieci 3AW. W ciągu pięciu lat zrealizowała setki projektów dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym ponad 200 wydarzeń.