Projekt „Mali Ratownicy” realizowany przez Public Dialog i Volkswagen Polska z podwójnym złotem

Agencja Public Dialog została doceniona w międzynarodowym konkursie Stevie® Awards. Projekt „Mali Ratownicy” zrealizowany we współpracy z Volkswagen Polska został nagrodzony dwoma złotymi statuetkami w kategoriach: „Communications or PR Campaign of the Year - Corporate Communications” oraz „Communications or PR Campaign of the Year - Community Engagement”. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 3800 prac z 63 krajów.
Zgłoszony przez Public Dialog projekt zdobył najwyższe noty w dwóch kategoriach: Komunikacja Korporacyjna i Zaangażowanie Społeczności. Projekt „Mali Ratownicy” miał na celu edukację najmłodszych z zakresu udzielania pierwszej pomocy. W ciągu dwóch miesięcy w specjalnych Strefach Małych Ratowników na polskich plażach ratownicy medyczni przeszkolili ponad 17 tys. dzieci. W trakcie trwania projektu agencja prowadziła m.in. biuro prasowe, pozycjonowała ambasadorów w mediach, organizowała konferencje prasowe.
Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy” w 2017 roku. Jego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci i pokazanie, że jest to bardzo proste, a jakże ważne. Program każdemu dziecku daje okazję do budowania jego wiedzy, umiejętności, i poczucia pewności siebie. Zaszczepia umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, dodaje odwagi i pobudza chęć pomagania innym. W specjalnych strefach na polskich plażach, dzieci stawały się super bohaterami i uczyły się prawidłowo udzielać pierwszej pomocy, pod okiem profesjonalnych ratowników medycznych.
Projekt „Mali Ratownicy” zdobył także nagrodę w ostatniej edycji MP Power Awards® w kategorii CSR oraz Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards.