Walk tworzy nową komórkę kreatywną Endless by Walk
W ramach grupy marketingowej Walk powstała nowa komórka kreatywna z międzynarodowym zespołem – Endless by Walk. Spółka oferuje rozwiązania strategiczne i kreatywne, tworzone przez specjalistów z różnych części świata, dobieranych do projektów na podstawie umiejętności i doświadczeń. Na czele nowo powstałej spółki stoi Tomasz Dembiński.
Endless by Walk specjalizuje się w tworzeniu strategii kreatywnych oraz projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych głównie dla klientów, którzy swoje produkty bądź usługi kierują za granicę. Spółka zapewnia obsługę klientów w języku polskim oraz angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim i włoskim.
Na czele nowo powstałej spółki stoi Tomasz Dembiński (pełniący również funkcję CEO Walk Creative), a za kontakty z klientami odpowiada Angelika Kobylarz, client service director z wieloletnim stażem w marketingu i zarządzaniu zespołami.
– Tworzenie nowego biznesu w tak skomplikowanych czasach mogłoby się wydawać pewnego rodzaju szaleństwem. Jednak technologia w ostatnich miesiącach zapewniła nam komunikację niemal z każdym zakątkiem na ziemi oraz błyskawiczny przepływ informacji, doświadczeń i pomysłów. Pandemia ośmieliła wszystkich, by w pełni z niej korzystać. Możliwości, które dostrzegliśmy stały się dla nas naturalnym katalizatorem do poszerzenia oferty działań reklamowych – komentuje Tomasz Dembiński. Zespoły Walk Creative oraz Endless by Walk działają niezależnie – dodaje.
Endless by Walk współpracuje ze strategami oraz kreatywnymi z Los Angeles, Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu czy Berlina. Celem spółki jest jednak ciągłe poszerzanie grupy współpracowników oraz rozbudowywanie oferty dla klientów z całego świata.
Endless by Walk charakteryzyje alternatywne podejście do budowania zespołu. Nie ma tu dyrektora kreatywnego, a funkcję tę zastapiono zespołem liderów, którzy czuwają nad jakością i usprawniają pracę z zespołami obcojęzycznymi.
W skład zespołu liderów kreatywnych wchodzą:
Daniel Kaufman - amerykański reżyser filmowy (Married Young, Listen to grandpa Andy Ling) i reklamowy (między innymi: Budweiser USA, NHL, XBOX, Toyota USA) zwycięzca najbardziej prestiżowego konkursu dla scenarzystów w Hollywood - Samuel Goldwyn Writing Awards. Absolwent Summa Cum Laude/Phi Beta Kappa uniwersytetu Berkeley i UCLA.
Franciszek Toeplitz - copywriter i dyrektor kreatywny z ponad 15-letnim doświadczeniem zdobytym w sieciowych i niezależnych agencjach w kraju i za granicą. W swojej karierze Toeplitz otrzymał ponad 50 nagród oraz wiele wyróżnień na festiwalach reklamowych takich jak np. KTR, Eurobest, Epica, Effie, Golden Drum czy Cannes Lions.
Katarzyna Mardeusz-Karpińska - art director z prawie 10-letnim stażem zdobytym w sieciowych i niezależnych agencjach reklamowych. Wielokrotnie nagradzana na festiwalach takich jak KTR, Just Creatives czy Ad Stars. Mardeusz-Karpińska jest odpowiedzialna między innymi za współpracę z twórcami z krajów hiszpańskojęzycznych.