Think MICE świętował pierwszy rok działalności
Przedstawiciele branży MICE spotkali się 11 stycznia w Warszawie na evencie z okazji pierwszych urodzin magazynu Think MICE.
Magazyn Think MICE zadebiutował na rynku 11 stycznia 2017 r. Równo rok po tym wydarzeniu w „Szarotce” – przestrzeni eventowej zlokalizowanej na terenie Fortu Mokotów w Warszawie odbyła się impreza pod hasłem „Think MICE 1-st Birthday”, która zgromadziła przedstawicieli wszystkich segmentów branży. Wśród nich znaleźli się reprezentanci agencji eventowych i incentive, organizatorzy kongresów, konferencji, obiektów i convention bureaux.
W imprezie wzięła udział również Rada Programowa Think MICE powołana przez wydawcę w chwili tworzenia pierwszego numeru magazynu, której przewodniczy Bartosz Bieszyński, prezes zarządu Walk Events.
Podczas części oficjalnej podsumowano dwanaście miesięcy funkcjonowania tytułu na rynku, udział w wydarzeniach branżowych oraz aktywności podejmowane przez zespół magazynu. Imprezę urodzinową Think MICE poprowadził Conrado Moreno a podczas wieczoru zagrał DVJ Vlodecky. Mptywem przewodnim spotkania był występujący w logotypie magazynu kolor czerwony
– Dziękujemy wszystkim uczestnikom za tę noc! Świętować z takimi gośćmi to marzenie każdego jubilata. Dziękujemy za czerwone stroje i prawdziwą lawinę prezentów, która na nas spadła, za wszystkie miłe słowa i komplementy, które usłyszeliśmy tego wieczoru, dobre fluidy, które krążyły w „Szarotce” tej nocy oraz potężny zastrzyk pozytywnej energii, którą od państwa otrzymaliśmy – mówi Anna Łukasik, project manager Think MICE.
Think MICE to tytuł poświęcony polskiej i międzynarodowej branży spotkań. Magazyn dostępny jest w prenumeracie; w polskiej wersji językowej tytuł ukazuje się w jako miesięcznik, dodatkowo na rynku pojawiają się także anglojęzyczne wydania specjalne – kwartalnik. Tytuł prowadzi spotkania z cyklu Mashup Meetings.