„Łódź kreuje eventy” – meeting plannerzy w Łodzi

andel’s Hotel Łódz zaprosił do Łodzi ponad 100 organizatorów spotkań i konferencji z agencji eventowych i korporacji na spotkanie „Łódz kreuje eventy”. Głównym celem wydarzenia była prezentacja eventowego potencjału miasta.

„Łódź kreuje eventy” to wydarzenie, którego idea powstała w oparciu o strategię promocji andel’s Hotel Łódz poprzez promocję destynacji oraz o nowe pozycjonowanie Łodzi jako miasta przemysłów kreatywnych. – Naszym celem jest pokazanie, iż Łódź to miasto otwarte na kreatywne pomysły eventowe i posiadające doskonałe zaplecze do ich realizacji. „Marketing by experience” to w naszym przekonaniu najlepszy sposób na promocję destynacji  – podkreśla Anna Olszyńska, general manager andel’s Hotel Łódź.

W ciągu trzech dni eventu ponad 100 meeting plannerów z największych polskich agencji i korporacji miało okazją poznać atrakcje Łodzi i możliwości miasta pod kątem organizacji eventów. Pierwszego dnia po zapoznaniu sie z prezentacjami partnerów, goście zostali zaproszeni na wernisaż wystawy łódzkiego artysty – malarza Leszka Bartkiewicza „Sports Competitions”, a następnie na „Monte Carlo Night” do Casinos Poland w Manufakturze, które znajduje się w odległości kliku kroków od hotelu andel’s.
 

Miasto i łódzkie kluczowe obiekty eventowe zostały pokazane meeting plannerom poprzez grę miejską przygotowaną przez andel’s Hotel Łódź i grupę Fabricum. „Kod Łodzi” poprowadził przez eventowe miejsca w mieście, nie zawsze powszechnie znane. Zadaniem graczy było rozszyfrowanie hasła, a podpowiedzi szukali m.in. w Atlas Arenie, Międzynarodowych Targach Łódzkich czy na ulicy Piotrkowskiej. Poszczególne litery lub skojarzenia do poszczególnych słów były prezentowane przez różne kreatywne formy, nawiązując do koncepcji miasta przemysłów kreatywnych – m.in. taniec, muzykę, przekaz wideo, teatr improwizacji, odwołując się albo do charakteru odwiedzanego miejsca, albo do historii miasta jego logotypu i przede wszystkim do fontu wymyślonego przez artystę związanego z Łodzią – Władysława Strzemińskiego. Na wykreowanym przez niego kształcie liter opiera się nowe logo Łodzi. Gra zakończyła się w hotelu andel’s, którego architektura i aranżacja pozwoliła w hotelowym lobby zaprezentować finałowy spektakl.
 

Naturalnym skojarzeniem z Łodzią są także moda i tekstylia. Z jednej strony wynika to przemysłowej historii miasta z wiązanej z włókiennictwem, z drugiej z organizowanym z powodzeniem Fashion Week. Wieczorny event nawiązywał właśnie do tych tradycji. Fashion Night rozpoczęta uroczystą kolacją miała miejsce w nowoczesnej Sali Balowej hotelu andel’s. Goście, którzy mieli ochotę wziąć udział w konkursie na najlepsze stylizacje, poddali swoje stroje ocenie projektantów i stylistów – Agaty Wojtkiewicz, Irminy Kubiak oraz Bernarda Saczuka. Chętni mogli też dowiedzieć się, co ich ubiór mówi o nich samych podczas indywidualnej rozmowy z psychologiem Dariuszem Tarczyńskim.
Pobyt w Łodzi zakończył dwugodzinny tour po mieście wraz z przewodnikiem.
 

Partnerami eventu „Łódź kreuje eventy” byli Urząd Miasta Łodzi, Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, PKP Intercity, Atlas Arena, Międzynarodowe Targi Łódzkie, SoundEdit, BVS Lighting, Grupa Fabricum, Restauracja Anatewka, Casinos Poland i Moda Forte.
Study tour „Łódź kreuje eventy” odbył się w dniach 7-9 września.

 

Zobacz fotorelacje z wydarzenia

Łódź kreuje eventy – „Fashion Night” cz. 2
Łódź kreuje eventy – „Fashion Night” cz. 1
Łódź kreuje eventy – gra miejska „Kod Łodzi"
Łódź kreuje eventy – konferencja i wernisaż Leszka Bartkiewicza
 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl