Batida uruchamia nową linię produktów – Batida Delikatesy
Batida, świętująca w tym roku 30-lecie marki, wraca do korzeni. W pierwszym butiku firmy w latach 90., oprócz francuskich bagietek czy croissantów, sprzedawano dania wytrawne gotowe do zabrania do domu, a teraz można takie dania zamówić ze sklepu online.
– Ostatnie święta Bożego Narodzenia dały nam impuls do działania. Rekordowe ilości zamówień od klientów indywidualnych, z czego aż 98 proc. była złożona online, pokazały, że planowane przez nas otwarcie Delikatesów to będzie słuszny kierunek działania – komentuje Joanna Puchałka, kierownik sprzedaży i marketingu w Batida. Skojarzenia ze słodkościami Batidy są jednoznaczne – najwyższej jakości naturalne składniki, kunszt wykonania, dopracowana receptura. Podobnie jest z Delikatesami, których smak kreuje szefowa kuchni Marzena Hajn – dodaje Puchałka.
W ofercie Delikatesów znalazły się domowe kopytka w różnych smakach, mięsa, oliwy smakowe, sosy, ręcznie lepione pierogi czy zupy. Wszystkie dania powstają w kuchni Batidy z naturalnych składników dostarczanych przez lokalne firmy.
– Klienci chcą kompletować swoją listę zakupów w jak najmniejszej liczbie sklepów, dlatego tak ważne, aby oferta była kompletna i przekrojowa. Delikatesy były naturalnym, kolejnym krokiem w ofercie e-sklepu Batida obok ciast, słodyczy czy pieczywa. Dzięki temu przy jednej dostawie można cieszyć się wieloma produktami – zapewnia Albert Gozdołek, dyrektor operacyjny ds. e-commerce w Batida.
Batida to koncept gastronomiczny działający na warszawskim rynku od 30-lat. Oprócz trzech butików posiada sklep online. Za smaki Batidy odpowiadają Mira Bogucka, pastry chef, oraz Marzena Hajn, executive chef, odpowiedzialna min. za kreację smaków w Delikatesach.