Sea Collection By Marina Royale: eventy w świetle zachodzącego słońca

W Darłówku, w województwie zachodniopomorskim, znajduje się najbardziej wysunięty w morze budynek hotelowy w Polsce, z którego okien widać malownicze zachody słońca. To obiekt należący do Sea Collection By Marina Royale (Sea Collection by MR), w którym otwarta została nowa przestrzeń eventowa.
 
Darłowski projekt został zainspirowany portowymi apartamentowcami Skandynawii i Beneluksu. Kompleks położony jest na końcu falochronu zachodniego, dosłownie na granicy lądu i morza (parkingi podziemne znajdują się poniżej linii wody). Z uwagi na swoje położenie podlega odrębnym zasadom zarządzania i administracji portów polskich.
 
Kompleks apartamentów z udogodnieniami
Składa się z dwóch budynków, trzeci jest obecnie w budowie. Łącznie będzie liczyć 305 apartamentów. Obecnie do dyspozycji są 74 apartamenty we współpracy z Sea Collection by MR. Wszystkie przeznaczone są do sprzedaży. Nabywcy mogą korzystać z nich prywatnie lub przekazać do wynajmu w ramach systemu operatorskiego zarządzanego przez markę Sea Collection.
W pierwszym budynku Utra Mar zlokalizowanych jest 61 apartamentów o powierzchni od 28 mkw. do 81 mkw. (26 przy współpracy Sea Collection by MR), działa tutaj także restauracja Lido, specjalizująca się w kuchni europejskiej.
Drugi budynek Vista Mar to 106 apartamentów (od 26 mkw. do 86 mkw.), w tym 49 Sea Collection by MR. W tym obiekcie znajduje się także strefa spa, oferująca między innymi tajskie zabiegi, basen z saunami, pokój zabaw dla dzieci, siłownia oraz wewnętrzne patio. Tutaj także działa restauracja Capri, która została oficjalnie otwarta 23 maja 2025.
Trzeci z obiektów – Mira Mar, który obecnie jest w budowie, będzie liczył 143 apartamenty. Jego częścią będzie także strefa spa. 
Firma, która jest inwestorem obiektów, dotychczas znana jako Marina Royale, zmieniła logo i nazwę (premiera tego wydarzenia miała miejsce podczas otwarcia restauracji) na Sea Collection by Marina Royale. 
Głównym inwestorem kompleksu jest POC Partners. Marka Sea Collection by Marina Royale należy do Darłówko Rental Company Sp. z o.o., będącej głównym operatorem wynajmu apartamentów oraz Belgian Catering Company Sp. z o.o. odpowiedzialnego za ofertę gastronomiczną – w tym restaurację Capri oraz Brasserie Lido. Z kolei realizacją trzeciego etapu inwestycji tj. budynku MiraMar zarządza Darłówko Development Sp. z o.o.
 
Przestrzeń eventowa na 250 osób
– Taki obiekt jest potrzebny, na wybrzeżu nie ma dużo tego typu hoteli, a coraz więcej gości wybiera morze zamiast gór, które z powodu zmian klimatu przestały być tak atrakcyjne jak kiedyś. Myślę, że taka oferta będzie rozwijana – mówił obecny na otwarciu Jakub Janeczek prezes zarządu JBB Development.
– Obiekt ma duży potencjał, który wynika z pięknego położenia, a także pięknych zachodów słońca. Pod pewnymi względami można go porównać do Sheratona w Sopocie. Mimo pewnej odległości od centrum Polski dojazd do Darłówka nie jest już problemem, a myślę, że sporo osób może być związanych z tym miejscem wspomnieniami spędzanych tutaj w dzieciństwie wakacji – dodała Magdalena Pigłowska, dyrektor ds. kluczowych klientów Merco SK.
Nowo otwarta restauracja Capri to część przestrzeni eventowej o powierzchni 320 mkw., w której można zorganizować wydarzenie dla 250 osób. Restauracja Capri z opcją bufetu i a la carte zajmuje powierzchnię 126 mkw., bar eventowy ma 51 mkw., a lobby i przestrzenie łączące to minimum 4,75 mkw. Przestrzeń konferencyjną można podzielić na dwie sale po 68 mkw. każda, a ich wyposażenie, między innymi w mikrofony sufitowe i kamery, umożliwia organizowanie spotkań hybrydowych z transmisją online. 
Atutem miejsca jest multi funkcyjność i modułowość. Oprócz konferencji, szkoleń czy spotkań firmowych można tutaj organizować kolacje tematyczne, bankiety lub wieczory z muzyką na żywo. Uczestnicy eventów organizowanych w przestrzeni Royal Collection mogą korzystać z udogodnień dostępnych w obiekcie. Otoczenie hotelu daje możliwości organizacji różnorodnych zajęć integracyjnych, a także poznawania okolicznych atrakcji takich jak między innymi latarnia morska, miejsce wypoczynku i zabawy Leonardia, rozsuwany most czy zamek z XVI wieku.
Obiekt położony jest między Ustką a Kołobrzegiem, w odległości 180 km od lotniska w Gdańsku oraz 210 km od lotniska w Szczecinie. Ze stolicy można tutaj dotrzeć autostradą oraz trasami szybkiego ruchu.
 
Karteczki w mascarpone i rejs Królem Erykiem
Dla gości zaproszonych na otwarcie nowej przestrzeni eventowej przygotowano atrakcyjny program pobytu. Po prezentacji obiektu, którą przedstawił Marcin Stolarski, dyrektor operacyjny Sea Collection By Marina Royal, zaplanowano networking przy kawie, a następnie poznawanie obiektu w nietypowy sposób, za pomocą interaktywnej gry. Jej uczestnicy podzieleni na kilkuosobowe grupy, szukali wskazówek, dokąd mają iść, ukrytych w nietypowych miejscach, na przykład w balonikach pływających w brodziku hotelowym czy w pysznym mascarpone. Dzięki tym wskazówkom dotarli do najpiękniejszego dwupokojowego apartamentu z panoramicznym widokiem na morze, do strefy spa, do restauracji Lido, gdzie zostali poczęstowani aromatycznymi napojami, i do strefy zabaw dla dzieci. 
Nagrodą za dotarcie do wyznaczonych miejsc był wspólny rejs statkiem Król Eryk, wypływającym z portu usytuowanego przy ujściu rzeki Wieprzy. 
Atrakcją wieczoru były dania serwowane przez restaurację Capri, w tym pizza, przygotowana w specjalnym piecu, który jest na wyposażeniu kuchni, oraz mnóstwo innych włoskich specjałów. Włoskim akceptem był także występ Thomasa Grotto, pochodzącego z Italii piosenkarza, który od 2004 roku mieszka w Polsce.
 
Zobacz Sea Collection By Marina Royale w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl