Nosalowy Park Hotel & Spa z nową kampanią wizerunkową „Zostaję”

17 lipca 2025 roku Nosalowy Park Hotel & Spa – pięciogwiazdkowy obiekt zlokalizowany w centrum Zakopanego – rozpoczyna nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Zostaję”. Kampania powstała z okazji 5-lecia hotelu, który od początku swojego istnienia buduje markę głęboko zakorzenioną w tradycji i estetyce Zakopanego.
 
Nowa kampania to opowieść o miejscu, które inspiruje – kulturą, historią, stylistyką i naturą. Poprzez filmowe ujęcia oraz sesję zdjęciową w plenerze i we wnętrzach hotelu, kampania ma ukazać wyjątkowość Nosalowego Parku jako przestrzeni wypoczynku w najwyższym standardzie, w zgodzie z duchem Zakopanego. Barwny folklor, zakopiańskie detale i górski krajobraz spotykają się tu z nowoczesnym designem i elegancją.
Wątek zakopiański od zawsze był obecny w DNA hotelu – zarówno w jego architekturze i wystroju wnętrz inspirowanych lokalnym art déco, kuchni, Nabe Spa, jak i w ofercie oraz komunikacji marki. Przy okazji otwarcia hotelu 5 lat temu wydano publikację „Alternatywny Przewodnik po Zakopanem”, prowadzono też liczne kampanie i treści promujące unikatowe walory Zakopanego w kanałach social media.
Kampania „Zostaję” wpisuje się w strategię marki, której celem jest budowanie wizerunku Nosalowego Parku jako nowoczesnego, stylowego hotelu oferującego wypoczynek w górskim klimacie – blisko natury, z emocjami, które zostają na długo. Kampania planowana jest w digitalu, social mediach oraz w prasie lifestylowej i podróżniczej.

Zobacz Nosalowy Park Hotel & Spa w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl