Nosalowy Park Hotel & Spa z nową kampanią wizerunkową „Zostaję”
17 lipca 2025 roku Nosalowy Park Hotel & Spa – pięciogwiazdkowy obiekt zlokalizowany w centrum Zakopanego – rozpoczyna nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Zostaję”. Kampania powstała z okazji 5-lecia hotelu, który od początku swojego istnienia buduje markę głęboko zakorzenioną w tradycji i estetyce Zakopanego.
Nowa kampania to opowieść o miejscu, które inspiruje – kulturą, historią, stylistyką i naturą. Poprzez filmowe ujęcia oraz sesję zdjęciową w plenerze i we wnętrzach hotelu, kampania ma ukazać wyjątkowość Nosalowego Parku jako przestrzeni wypoczynku w najwyższym standardzie, w zgodzie z duchem Zakopanego. Barwny folklor, zakopiańskie detale i górski krajobraz spotykają się tu z nowoczesnym designem i elegancją.
Wątek zakopiański od zawsze był obecny w DNA hotelu – zarówno w jego architekturze i wystroju wnętrz inspirowanych lokalnym art déco, kuchni, Nabe Spa, jak i w ofercie oraz komunikacji marki. Przy okazji otwarcia hotelu 5 lat temu wydano publikację „Alternatywny Przewodnik po Zakopanem”, prowadzono też liczne kampanie i treści promujące unikatowe walory Zakopanego w kanałach social media.
Kampania „Zostaję” wpisuje się w strategię marki, której celem jest budowanie wizerunku Nosalowego Parku jako nowoczesnego, stylowego hotelu oferującego wypoczynek w górskim klimacie – blisko natury, z emocjami, które zostają na długo. Kampania planowana jest w digitalu, social mediach oraz w prasie lifestylowej i podróżniczej.
Zobacz Nosalowy Park Hotel & Spa w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>