Mercure Katowice Centrum świętuje urodziny i poszerza ofertę biznesową

Mercure Katowice Centrum świętuje czwarte urodziny, jednocześnie ogłaszając rozszerzenie swojej oferty biznesowej i konferencyjnej. Rozbudowa części hotelu stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na większe przestrzenie do organizacji wydarzeń. Mercure Katowice Centrum z charakterystyczną, roślinną fasadą stał się symbolem ekologicznych zmian w mieście oraz ważnym elementem życia społecznego Katowic i całego regionu.
 
Nowa sala Karbon o powierzchni 46 m² to efekt rozwoju hotelu i odpowiedź na rosnące zainteresowanie organizacją wydarzeń dla większej liczby uczestników. Dzięki połączeniu z salami Grafit (35 m²) i Antracyt (62 m²), Mercure Katowice Centrum oferuje teraz przestrzeń konferencyjną o łącznej powierzchni 143 m², która pomieści 130 osób. 
– Inwestycje w podnoszenie wartości naszych hoteli i ich pozycji rynkowej to kluczowy element naszej strategii. W dwóch obiektach w Katowicach i Krakowie – najważniejszych destynacjach biznesowych w Polsce – zrealizowaliśmy rozbudowę przestrzeni konferencyjnych, aby zapewnić gościom jeszcze wy
Rozbudowa otwiera również nowe możliwości w zakresie organizacji bankietów dla 80 osób, co stanowi wzmocnienie oferty, szczególnie atrakcyjne w okresie świąteczno-noworocznym, kiedy firmy poszukują kompleksowych miejsc na swoje wydarzenia. Dzięki dużej liczbie pokojów (268) hotel może zapewnić zakwaterowanie dla wszystkich uczestników, co czyni go w pełni samowystarczalnym centrum konferencyjnym w sercu Katowic.
 
Wraz z rozbudową przestrzeni, Mercure Katowice Centrum wprowadza nowy koncept gastronomiczny dla wydarzeń biznesowych, opracowany we współpracy z dietetykiem. Przerwa kawowa została zaprojektowana tak, aby wspierać organizm zgodnie z naturalnym rytmem dobowym – poranna, południowa i popołudniowa. Menu każdej z nich opatrzone jest profesjonalnym komentarzem szefa kuchni, certyfikowanego dietetyka, który wyjaśnia, dlaczego wybrane propozycje są najlepszym wyborem o danej porze dnia. Nowa oferta gastronomiczna podkreśla również śląską tożsamość poprzez lokalne akcenty oznaczone jako discover local, z krótkimi definicjami i opisami dla gości spoza regionu. Wprowadzono także formę food sharing, ułatwiającą swobodniejszą integrację uczestników oraz propozycje „na wynos”, które zwiększają elastyczność cateringu.
 
Mercure Katowice Centrum posiada certyfikaty Green Key oraz LEED Platinum. Hotel realizuje strategię „Green and Clean”, co oznacza wykorzystanie ekologicznych materiałów, systemów oszczędzania wody, odnawialnych źródeł energii oraz maksymalnej redukcji plastiku. Zainstalowane panele fotowoltaiczne pozwoliły dotąd uniknąć emisji 25,1 ton CO₂ – to tak, jakby posadzić 35 drzew lub zaoszczędzić 21 ton węgla. Hotel wyróżnia się również dwiema zielonymi ścianami, na których rośnie 11 tysięcy roślin. Tworzą one naturalną barierę akustyczną i termiczną, a przy tym poprawiają jakość powietrza. 

Zobacz Mercure Katowice Centrum w Wyszukiwarce Oboektów Konferencje.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl