Radisson Individuals wprowadza nowe segmenty marki i umacnia obecność w Polsce

Baltic View Resort & Spa, a member of Radisson Individuals
Baltic View Resort & Spa, a member of Radisson Individuals
Andersia Hotel
Andersia Hotel
Crystals Beach Resort Belle Mare Aerial-View
Crystals Beach Resort Belle Mare Aerial-View
HARBR. Hotel Ludwigsburg Lobby  Bar
HARBR. Hotel Ludwigsburg Lobby Bar
Henrietta House, a member of Radisson Individuals, Main Bar Lounge
Henrietta House, a member of Radisson Individuals, Main Bar Lounge
Hotel Relais de la Malmaison
Hotel Relais de la Malmaison
Hotel YAC Paris Clichy, a member of Radisson Individuals
Hotel YAC Paris Clichy, a member of Radisson Individuals
Rakkh Resort, a member of Radisson Individuals Retreat, Premium suite - Bathtub
Rakkh Resort, a member of Radisson Individuals Retreat, Premium suite - Bathtub

Marka Radisson Individuals w ramach Radisson Hotel Group rozwija się dynamicznie. Osiągnęła kamień milowy, jakim jest 100 hoteli działających i będących w realizacji na całym świecie. W Polsce w portfolio marki znajdują się m.in. Andersia Hotel & Spa Poznań oraz nowo otwarty Baltic View Resort & Spa w Międzyzdrojach.

Radisson Individuals to elastyczna propozycja dla niezależnych hoteli i regionalnych sieci, które chcą zachować własny charakter, a jednocześnie korzystać z globalnego zasięgu i systemów Radisson Hotel Group. Marka oferuje rozwiązania dla hoteli o zróżnicowanych profilach, lokalizacjach i modelach własnościowych – od centrów dużych miast po destynacje wypoczynkowe w górach czy nad jeziorem.

W odpowiedzi na rosnące zróżnicowanie rynku, Radisson Individuals wprowadza cztery segmenty, które lepiej definiują ofertę i standardy jakości: Radisson Individuals (hotele spełniające standardy Grupy, zachowujące indywidualny styl), Radisson Individuals Premier (obiekty wyższej klasy w kluczowych lokalizacjach biznesowych i turystycznych), Radisson Individuals Boutique (kameralne hotele o wyjątkowym klimacie i lokalnym charakterze), Radisson Individuals Retreats (miejsca wypoczynku i wellness w otoczeniu natury).

– Rozwój Radisson Individuals i jego cztery segmenty to odpowiedź na zmieniające się potrzeby właścicieli i gości. Polska, z tak zróżnicowanym rynkiem hotelowym, jest doskonałym przykładem tego, że elastyczność tej marki ma realne znaczenie – komentuje Elie Younes, executive vice president & global chief development officer Radisson Hotel Group, 

Zobacz Andersia Hotel & Spa Poznań w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl