Radisson Individuals wprowadza nowe segmenty marki i umacnia obecność w Polsce
Marka Radisson Individuals w ramach Radisson Hotel Group rozwija się dynamicznie. Osiągnęła kamień milowy, jakim jest 100 hoteli działających i będących w realizacji na całym świecie. W Polsce w portfolio marki znajdują się m.in. Andersia Hotel & Spa Poznań oraz nowo otwarty Baltic View Resort & Spa w Międzyzdrojach.
Radisson Individuals to elastyczna propozycja dla niezależnych hoteli i regionalnych sieci, które chcą zachować własny charakter, a jednocześnie korzystać z globalnego zasięgu i systemów Radisson Hotel Group. Marka oferuje rozwiązania dla hoteli o zróżnicowanych profilach, lokalizacjach i modelach własnościowych – od centrów dużych miast po destynacje wypoczynkowe w górach czy nad jeziorem.
W odpowiedzi na rosnące zróżnicowanie rynku, Radisson Individuals wprowadza cztery segmenty, które lepiej definiują ofertę i standardy jakości: Radisson Individuals (hotele spełniające standardy Grupy, zachowujące indywidualny styl), Radisson Individuals Premier (obiekty wyższej klasy w kluczowych lokalizacjach biznesowych i turystycznych), Radisson Individuals Boutique (kameralne hotele o wyjątkowym klimacie i lokalnym charakterze), Radisson Individuals Retreats (miejsca wypoczynku i wellness w otoczeniu natury).
– Rozwój Radisson Individuals i jego cztery segmenty to odpowiedź na zmieniające się potrzeby właścicieli i gości. Polska, z tak zróżnicowanym rynkiem hotelowym, jest doskonałym przykładem tego, że elastyczność tej marki ma realne znaczenie – komentuje Elie Younes, executive vice president & global chief development officer Radisson Hotel Group,
Zobacz Andersia Hotel & Spa Poznań w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>