Pullman Hotels & Resorts: nowa wizja rozwoju

Pullman xChange w Pullman Dubai Downtown
Pullman xChange w Pullman Dubai Downtown

Pullman Hotels & Resorts ogłasza nową wizję rozwoju po udanym debiucie Pullman xChange – globalnej platformy eventowej do wymiany idei między liderami i twórcami. 
 
Z ponad 150 hotelami w 40 krajach oraz przeszło 70 projektami w przygotowaniu, Pullman kontynuuje wzmacnianie swojej globalnej obecności w kluczowych destynacjach na Bliskim Wschodzie, w Azji, Pacyfiku, Europie i Afryce. Marka dynamicznie rozwija się też w Europie Środkowo-Wschodniej, z flagowymi hotelami, takimi jak Pullman Budapeszt na Węgrzech i Pullman Zagreb w Chorwacji oraz Pullman Kolašin Breza w Czarnogórze, który przywita pierwszych gości w 2026 roku. Marka jest na dobrej drodze, aby w ciągu pięciu lat przekroczyć liczbę 200 hoteli i kurortów. 
 
Nowe doświadczenia
Nowa filozofia marki skupia się na tworzeniu z hoteli miejsc nie tylko do nawiązywania relacji, ale także do wzajemnej wymiany idei, zgodnie z rytmem życia współczesnego podróżnika. Jednym z elementów wyrażających tę wizję jest Pullman Portal – rzeźbiarskie wejście inspirowane historią marki, nawiązujące do tuneli kolejowych. Każdy Portal stanowi odważny architektoniczny podpis – rozpoznawalny globalnie, a jednocześnie interpretowany lokalnie poprzez dobór formy, materiałów i kolorów. Portale pojawią się stopniowo w hotelach na całym świecie, a pierwsze z nich można już zobaczyć w Pullman Dubai Jumeirah Lake Towers. Kolejne zaplanowane są m.in. w Pullman Perth Airport oraz Pullman Hamilton.
 
Nową tożsamość marki realizują także zmodernizowane przestrzenie konferencyjne, które dzięki zwiększonej elastyczności mają wspierać kreatywność i współpracę z przeznaczaniem do wykładów, warsztatów i wydarzeń artystycznych.
 
Kulinarne doświadczenia pozostają jednym z filarów marki. W nowej odsłonie bary w hotelach Pullman stają się centralnym miejscem spotkań. Dodatkowo w 2026 roku zadebiutuje Unexpected Pairings, nowy rytuał barowy oparty na interaktywnym wyborze kart smakowych. 
 
W ciągu ostatnich 18 miesięcy Pullman wdrożył także nowy program szkoleniowy dla swoich zespołów, który opiera się na empatii, świadomości kulturowej i inteligencji emocjonalnej. Jego celem jest tworzenie atmosfery swobodnych, autentycznych interakcji wpływających na jakość doświadczenia gości. Już 60 proc. zespołów Pullman przeszło szkolenia, a kolejne zakończą je w 2026 roku.
 
Pullman xChange
Pierwsze wydarzenie Pullman xChange odbyło się w Pullman Dubai Downtown, tworząc forum dyskusji. Wydarzenie przygotowane we współpracy z House of Beautiful Business – globalnym think tankiem i społecznością łączącą biznes, technologię i sztukę – eksplorowało pomysły, innowacje i zmiany kulturowe pod hasłem Build What Outlasts You. W programie znalazły się warsztaty, występy artystyczne i dyskusje prowadzone przez takie postaci jak Abdulaziza AlJaziri, zastępca dyrektora generalnego i COO Dubai Future Foundation; neurobiolog Hannah Critchlow, cyberpsycholog Elaine Kasket oraz architekt Adib Dada.
 
– Transformacja Pullman to odważny krok w przyszłość, który łączy nasze dziedzictwo i nowoczesność, nadając nam nowy cel – wyjaśnia Benoît Racle, global brand president, Premium, Accor. – Chcemy, aby każdy hotel był miejscem, w którym ludzie swobodnie wymieniają się pomysłami, sprzyjając kreatywności i nawiązywaniu relacji. Rozpoczęcie tego procesu wraz z Pullman xChange było instynktowne. To wydarzenie doskonale ożywiło i oddało filozofię marki Pullman – dynamicznej, tętniącej życiem i pełnej możliwości. A to dopiero początek ruchu, który będzie się rozwijał w naszych hotelach na całym świecie.
 
Wydarzenie zapoczątkowało trzyletnią współpracę między Pullman a House of Beautiful Business, globalną społecznością twórców i myślicieli. Jej celem jest propagowanie nowej ery spotkań, wymiany idei i kreatywnych pomysłów na całym świecie. W 2026 roku kolejne edycje Pullman xChange odbędą się w Europie, Azji i Ameryce Południowej, współtworzone z lokalnymi środowiskami kulturalnymi.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl