Pullman Hotels & Resorts: nowa wizja rozwoju
Pullman Hotels & Resorts ogłasza nową wizję rozwoju po udanym debiucie Pullman xChange – globalnej platformy eventowej do wymiany idei między liderami i twórcami.
Z ponad 150 hotelami w 40 krajach oraz przeszło 70 projektami w przygotowaniu, Pullman kontynuuje wzmacnianie swojej globalnej obecności w kluczowych destynacjach na Bliskim Wschodzie, w Azji, Pacyfiku, Europie i Afryce. Marka dynamicznie rozwija się też w Europie Środkowo-Wschodniej, z flagowymi hotelami, takimi jak Pullman Budapeszt na Węgrzech i Pullman Zagreb w Chorwacji oraz Pullman Kolašin Breza w Czarnogórze, który przywita pierwszych gości w 2026 roku. Marka jest na dobrej drodze, aby w ciągu pięciu lat przekroczyć liczbę 200 hoteli i kurortów.
Nowe doświadczenia
Nowa filozofia marki skupia się na tworzeniu z hoteli miejsc nie tylko do nawiązywania relacji, ale także do wzajemnej wymiany idei, zgodnie z rytmem życia współczesnego podróżnika. Jednym z elementów wyrażających tę wizję jest Pullman Portal – rzeźbiarskie wejście inspirowane historią marki, nawiązujące do tuneli kolejowych. Każdy Portal stanowi odważny architektoniczny podpis – rozpoznawalny globalnie, a jednocześnie interpretowany lokalnie poprzez dobór formy, materiałów i kolorów. Portale pojawią się stopniowo w hotelach na całym świecie, a pierwsze z nich można już zobaczyć w Pullman Dubai Jumeirah Lake Towers. Kolejne zaplanowane są m.in. w Pullman Perth Airport oraz Pullman Hamilton.
Nową tożsamość marki realizują także zmodernizowane przestrzenie konferencyjne, które dzięki zwiększonej elastyczności mają wspierać kreatywność i współpracę z przeznaczaniem do wykładów, warsztatów i wydarzeń artystycznych.
Kulinarne doświadczenia pozostają jednym z filarów marki. W nowej odsłonie bary w hotelach Pullman stają się centralnym miejscem spotkań. Dodatkowo w 2026 roku zadebiutuje Unexpected Pairings, nowy rytuał barowy oparty na interaktywnym wyborze kart smakowych.
W ciągu ostatnich 18 miesięcy Pullman wdrożył także nowy program szkoleniowy dla swoich zespołów, który opiera się na empatii, świadomości kulturowej i inteligencji emocjonalnej. Jego celem jest tworzenie atmosfery swobodnych, autentycznych interakcji wpływających na jakość doświadczenia gości. Już 60 proc. zespołów Pullman przeszło szkolenia, a kolejne zakończą je w 2026 roku.
Pullman xChange
Pierwsze wydarzenie Pullman xChange odbyło się w Pullman Dubai Downtown, tworząc forum dyskusji. Wydarzenie przygotowane we współpracy z House of Beautiful Business – globalnym think tankiem i społecznością łączącą biznes, technologię i sztukę – eksplorowało pomysły, innowacje i zmiany kulturowe pod hasłem Build What Outlasts You. W programie znalazły się warsztaty, występy artystyczne i dyskusje prowadzone przez takie postaci jak Abdulaziza AlJaziri, zastępca dyrektora generalnego i COO Dubai Future Foundation; neurobiolog Hannah Critchlow, cyberpsycholog Elaine Kasket oraz architekt Adib Dada.
– Transformacja Pullman to odważny krok w przyszłość, który łączy nasze dziedzictwo i nowoczesność, nadając nam nowy cel – wyjaśnia Benoît Racle, global brand president, Premium, Accor. – Chcemy, aby każdy hotel był miejscem, w którym ludzie swobodnie wymieniają się pomysłami, sprzyjając kreatywności i nawiązywaniu relacji. Rozpoczęcie tego procesu wraz z Pullman xChange było instynktowne. To wydarzenie doskonale ożywiło i oddało filozofię marki Pullman – dynamicznej, tętniącej życiem i pełnej możliwości. A to dopiero początek ruchu, który będzie się rozwijał w naszych hotelach na całym świecie.
Wydarzenie zapoczątkowało trzyletnią współpracę między Pullman a House of Beautiful Business, globalną społecznością twórców i myślicieli. Jej celem jest propagowanie nowej ery spotkań, wymiany idei i kreatywnych pomysłów na całym świecie. W 2026 roku kolejne edycje Pullman xChange odbędą się w Europie, Azji i Ameryce Południowej, współtworzone z lokalnymi środowiskami kulturalnymi.