W Łodzi powstaje centrum kongresowe
Centrum Kongresowe Biznes Hub (BHCC) w Łodzi stanowić będzie ponad 4,5 tysiąca metrów kwadratowych powierzchni konferencyjno-wystawienniczych oraz 200 pokoi hotelowych w czterogwiazdkowym standardzie marki DoubleTree by Hilton. Otwarcie zaplanowano na przełom drugiego i trzeciego kwartału 2013 roku.
Kongresowy hub to połączenie hotelu DoubleTree by Hilton z dawnymi halami łódzkiej Wytwórni Filmów Fabularnych. Oferuje ponad 1,7 tys. mkw. powierzchni konferencyjnej na terenie hotelu i niemal 3 tys. mkw. przestrzeni hal kongresowo-wystawienniczych. Do dyspozycji organizatorów eventów i gości jest także kino 3D.
DoubleTree by Hilton Łódź określany jako serce biznesowego hubu oferuje 200 pokojów restaurację Four Colors (200 osób), serwującą dania kuchni międzynarodowej, Golden Bar (70 osób) oraz centrum spa z basenem i siłownią na ostatnim, dziesiątym piętrze, z którego goście mogą podziwiać panoramę miasta. Do organizacji eventów i konferencji służyć może osiem sal konferencyjnych, sala balowa, kino 3D z własnym foyer oraz foyer konferencyjne o powierzchni 560 mkw.
Przestrzeń konferencyjna hotelu i przylegającego do niego zaplecze kongresowe przygotowane są na obsługę 1500 gości.
Największa z hal może pomieścić ponad tysiąc gości konferencyjnych. Jej atutem ma być akustyka oraz profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie.
Na terenie całego centrum można korzystać z bezpłatnego, bezprzewodowego internetu o przepustowości 50 Mb/s.
– Najwyższe standardy jakości obsługi sprawiają, że będzie to idealne miejsce odpoczynku zarówno dla zmęczonych podróżą służbową gości biznesowych, jak i uczestników konferencji - zapewnia Agata Latańska, dyrektor sprzedaży i marketingu w DoubleTree by Hilton Łódź.
Ogromną zaletą kompleksu jest lokalizacja. Położony w centrum Łodzi, w pobliżu skrzyżowania głównych autostrad, oferuje
doskonały dojazd z każdego miejsca w kraju. Najbliższe lotnisko międzynarodowe jest oddalone o sześć kilometrów, a dworzec
Łódź Kaliska o niespełna kilometr. Z kolei czas dojazdu z warszawskiego Okęcia to zaledwie półtorej godziny. – To wszystko sprawia, że BiznesHUB to miejsce wręcz stworzone do organizacji międzynarodowego kongresu, czy choćby dorocznego zjazdu sił sprzedaży – zapowiada Dominik Heftowicz, przedstawiciel Grupy Toya, która jest inwestorem Centrum.