ZR Hotele prezentuje Forest Hotel
Hotel Wolski należący do grupy ZR Hotele zmienił tożsamość swojej marki i przeobraził się w Forest Hotel.
Kluczowa dla nowej strategii będzie teraz idea wypoczynku w otoczeniu Lasu Wolskiego, w którym znajduje się Hotel oraz eksponaty sztuki artystów tworzących współcześnie. Sztuka w grupie ZR Hotele zawsze miała specjalnie miejsce, dlatego we wszystkich ich obiektach goście znajdą jej aż tak dużo.
Nowa koncepcja marki Forest Hotel zakłada, że każda chwila jest okazją do relaksu. Pierwsza faza przejścia do nowej tożsamości marki polegała na zmianie wizualnej oraz podniesieniem standardu obiektu. W centrum hotelu znajduje się otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnym lobby, zaprojektowanym jako nowoczesne miejsce do spędzania czasu z eksponatami sztuki. Usługi gastronomiczne oferowane będą przez hotelowe restauracje (restauracja w hotelu oraz oddalona od hotelu o 150 m restauracja U Ziyada) i bar.
Każdy pokój (hotel dysponuje 80 pokojami) po generalnym remoncie posiada taras lub balkon. W Forest Hotel znajduje się strefa wellness, gdzie skorzystać można ze strefy saun z widokiem na las oraz tężni solankowej ze strefą wypoczynku. Obiekt posiada osiem sal konferencyjnych, w tym aulę dla 180 osób.
Kolejny motyw nowej tożsamości to zmiana myślenia o hotelu jako o miejscu, w którym się nocuje, na miejsce, w którym spędza się czas. W lobby pojawią się kolejne eksponaty sztuki, a hotel wprowadzać będzie dodatkowe atrakcje dla gości. Od teraz na gości czeka powitalna kawa lub herbata. W planach jest również Sky Bar na dachu obiektu, z którego rozpościera się widok na las.
Nowa strategia marki Forest Hotel widoczna jest także w nowym logo. Nazwa „Forest” jest również skrótem „For Rest”, które obiecuje, że każda chwila spędzona w Forest Hotel to szansa na relaks – 5 km od centrum Krakowa, ale w otoczeniu natury i lasu.
Zobacz Forest Hotel w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>