Grupa Accor otworzyła pierwszy Mövenpick w Chorwacji

Otwarcie Mövenpick Zagreb. od lewej: Sabina Bartyzel (dyrektor operacyjna Accor na Europę Wschodnią), Andrija Antić (CEO MPPD Company), Mincho Pachikov (general manager Mövenpick Zagreb)
Otwarcie Mövenpick Zagreb. od lewej: Sabina Bartyzel (dyrektor operacyjna Accor na Europę Wschodnią), Andrija Antić (CEO MPPD Company), Mincho Pachikov (general manager Mövenpick Zagreb)

Mövenpick Zagreb to pierwszy w Chorwacji hotel wchodzący w portfolio międzynarodowej marki premium. To trzeci obiekt grupy Accor w Chorwacji.

Mövenpick Zagreb mieści się w nowoczesnej i dynamicznie rozwijajązej się strefie biznesowej Nowego Zagrzebia, 10 min. jazdy od lotniska i 20 min. jazdy od centrum miasta. Jego wystrój inspirowany jest ikonami światowej sławy wynalazców, w szczególności Nikolą Teslą, którego cytaty i nawiązania do wynalazków znajdują się w całym obiekcie.

Hotel oferuje 104 pokoje i apartamenty. Każdy z nich nosi nazwę innego miasta z Europy i reszty świata. Pokoje dodatkowo są ozdobione mapami miast, do których nawiązują. Zaprasza do restauracji Nikola's inspirowanej dokonaniami wspomnianego Nikoli Tesli, która serwuje współczesne dania kuchni międzynarodowej, lokalne specjały od miejscowych producentów oraz selekcję dań i potraw sygnowanych marką Mövenpick. W cieplejsze dni goście mogą skorzystać z tarasu. Obok restauracji znajduje się bar The New Yorker.

Dla gości biznesowych nowy hotel przygotował przestrzeń konferencyjną, która obejmuje salę na 120 miejsc, dwa mniejsze pomieszczenia. Dodatkowo do ich dyspozycji jest także prywatna sala vip Lounge 3328 nazwaną ku upamiętnieniu numeru pokoju, w którym zatrzymał się Nikola Tesla w słynnym hotelu New Yorker. To miejsce hotel polec w szczególności do organizowania zebrań, nieformalnych spotkań i imprez okolicznościowych. W celu zachowania pełnej dyskrecji można do niego przejść bezpośrednio z garażu podziemnego. W obiekcie znajduje się też całodobowa bezpłatna siłownia.

Otwarcie pierwszego hotelu tak uznanej marki to efekt współpracy pomiędzy Grupą Accor i firmą MPPD, której dalszym owocem będzie otwarcie kolejnego hotelu Mövenpick w miejscowości Split w najbliższych latach.

– Otwarcie pierwszego hotelu Mövenpick w Chorwacji to wielki zaszczyt i kamień milowy dla lokalnej branży turystycznej. Cieszymy się, że możemy zaoferować gościom najwyższy poziom usług w prawdziwie ekskluzywnym i nowoczesnym otoczeniu. Zapraszamy podróżnych z całego świata do odkrycia wyjątkowego hotelu, w którym zadbano o wszystko, co niezbędne do przeżycia niezapomnianego wyjazdu. Ponadto, kontynuując wieloletnią strategię i zaangażowanie marki, Mövenpick Zagreb na każdym etapie codziennych operacji przyjmuje ekologiczny sposób myślenia i holistyczne podejście do zrównoważonego rozwoju. To pierwszy hotel na chorwackim rynku, który wprowadził kosmetyki klasy premium ze składnikami roślinnymi i ekstraktami organicznymi w dozownikach wielokrotnego użytku. Pozwoliło to na ograniczenie liczby jednorazowych opakowań i plastikowych odpadów. Hotel udostępnia także liczne stacje ładowania pojazdów elektrycznych, a wkrótce zostanie uruchomiony system informacji dla gości nie wymagający użycia papieru. Jestem przekonany, że nowy Mövenpick podbije serca wszystkich gości, od międzynarodowych podróżników, po lokalną społeczność – podkreśla Mincho Pachikov, general manager w Mövenpick Zagreb.

– Otwarcie Mövenpick Zagreb, naszego pierwszego hotelu, jest ważnym wydarzeniem dla spółki MPPD, które zawdzięczamy owocnej współpracy z Accor, globalnym liderem w branży hotelarskiej z wyraźnym ukierunkowaniem na zrównoważony rozwój i ESG. Cieszymy się na dalszą współpracę nad rozwijaniem kolejnego projektu Mövenpick Split i szukaniem nowych możliwości dla branży hotelarskiej i turystycznej w Chorwacji. Dzisiaj świat na nowo otworzył się na podróżowanie, a lokalna społeczność jest zainteresowana wysokiej klasy doznaniami kulinarnymi. Dlatego uważamy, że Accor to właściwy partner, aby zaprowadzić Mövenpick Zagreb na szczyt chorwackiego rynku hotelarskiego – komentuje Andrija Antić, CEO w MPPD Company.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl