Polski Holding Hotelowy otwiera pierwszy hotel marki voco w Polsce

W stolicy Górnego Śląska pojawił się nowy czterogwiazdkowy obiekt – voco Katowice. To pierwszy hotel pod globalną marką IHG Hotels & Resorts w Polsce, należący do Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość całej inwestycji wyniosła 140 mln zł. 
 
Budynek, w którym mieści się voco Katowice, od dekad wpisuje się w panoramę miasta jako przykład śląskiego modernizmu. Renowacja obiektu objęła kompleksowe odświeżenie przestrzeni z zachowaniem unikatowego charakteru – od minimalistycznej elewacji po detale we wnętrzach. Lokalizacja zapewnia szybki dostęp do kluczowych miejsc w stolicy Śląska – katowickiego Spodka, Międzynarodowego Centrum Kongresowego czy siedziby NOSPR. W obiekcie znajduje się 167 pokojów, strefa relaksu z saunami i siłownią, przestrzeń konferencyjna i trzy różnorodne koncepty gastronomiczne. 
 
Marka voco to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek premium IHG Hotels & Resorts, łącząca elegancję z gościnnością. Jej charakterystycznym elementem są ptasie motywy, obecne w hotelowych wnętrzach, które mają symbolizować lekkość, elegancję i indywidualność. Z kolei sama nazwa „voco” pochodzi od łacińskiego słowa „zapraszać” i ma oddawać ducha miejsca, w którym troska o detale i serdeczne przyjęcie stanowią fundament gościnności. Dbałość o realizację tej filozofii jest obecna także w nowym katowickim obiekcie.  
 
— Marka voco słynie ze swojego indywidualnego podejścia do gości, dbałości o szczegóły i przyjaznej atmosfery. Voco to styl życia, który celebruje codzienność, a naszym celem jest tworzenie doświadczeń, które zapadają w pamięć i sprawiają, że chce się tutaj wracać. W Katowicach będzie podobnie – mówi Monika Michałek, dyrektor generalny hotelu. – W voco Katowice postawiliśmy na komfort, design i lokalność. To przestrzeń, która z pewnością wielu zainspiruje, a nawet opowie historię miasta na nowo – dodaje. 
 
Voco Katowice łączy światowe standardy IHG z unikatowym śląskim charakterem. Obiekt ma przyczynić się do dalszego rozwoju hotelowej oferty Katowic, a jednocześnie pielęgnować lokalne dziedzictwo, co realizuje m.in. poprzez proponowaną ofertę gastronomiczną w restauracji Moderna, która serwuje regionalne przysmaki w nowoczesnej odsłonie. Na terenie hotelu znajduje się także Bar 65, który jest ukłonem w stronę historii budynku. Z kolei kameralna Café Mozaika to miejsce na poranną kawę czy nieformalne spotkanie.  

– Otwarcie hotelu voco Katowice to kolejny krok w realizacji nowej strategii Polskiego Holdingu Hotelowego, zakładającej rozwój obiektów w linii biznesowej Miasto. Po sukcesie hoteli we Wrocławiu, Lublinie czy Rzeszowie, Katowice stają się kolejnym, niezwykle ważnym punktem na mapie naszej inwestycyjnej aktywności. Marka voco od lat odpowiada na potrzeby nowoczesnych gości biznesowych, dlatego pragniemy rozwijać ją także na polskim rynku. Wierzymy, że to będzie nowa jakość w hotelarstwie tego regionu – mówi Rafał Kincer, prezes zarządu PHH.

Zobacz voco Katowice w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl