Katarzyna Starzyńska nową dyrektor sprzedaży horeca w Batidzie

Katarzyna Starzyńska, dyrektor sprzedaży horeca, Batida
Na zdjęciu: Katarzyna Starzyńska, dyrektor sprzedaży horeca, Batida

Do zespołu Batidy, w związku z rozwojem firmy w segmencie horeca, dołączyła Katarzyna Starzyńska związana przez ostatnie 10 lat z Belvedere Gourmet Group.

Katarzyna Starzyńska, rodowita warszawianka, całe swoje życie zawodowe związana jest z hotelarstwem i gastronomią. Ukończyła studia Hotelarsko-Gastronomiczne w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie. Swoją karierę zawodową zaczęła w Hotelu Europejskim. Następnie, po szybkim awansie wewnętrznym, pełniła obowiązki managera Baru „Cherry Casino” w ówczesnym Hotelu Victoria w Warszawie (obecny Sofitel Victoria). Kolejnym miejscem, w którym Katarzyna Starzyńska zdobywała doświadczenie, był Hotel Bristol (obecny Royal Collection), w którym pracowała 15 lat, pełniąc ostatecznie funkcję zastępcy dyrektora ds. gastronomii. Zdecydowana na zmiany, przejęła stanowisko dyrektora Restauracji Belvedere w Warszawie i związała się z Belvedere Gourmet Grup. Pracując w tych prestiżowych miejscach, gościła m.in. królową Elżbietę II, Margaret Tacher, księcia Williama i księżną Kate, prezydentów USA, Baracka Obamę i Donalda Trumpa oraz światowej sławy gwiazdy muzyczne m.in. Michaela Jacksona czy Charliego Wattsa z The Rolling Stones.

Do obowiązków Katarzyny Starzyńskiej będzie należało zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży horeca oraz realizacja strategii. – Jesteśmy szczęśliwe, że do naszego zespołu dołączyła specjalistka z tak ogromnym doświadczeniem. Wierzymy, że nie tylko doskonała znajomość branży, ale i wyjątkowe zdolności komunikacyjne Kasi ożywią markę i zwiększy się tym samym tempo rozwoju Batidy w segmencie horeca. Nie możemy doczekać się efektów naszej współpracy. Życzymy Kasi wielu sukcesów – mówi, Caroline Radziszewska, wiceprezes zarządu Batidy.

Batida to firma rodzinna, która działa na warszawskim rynku od 30 lat. Pierwsza w Warszawie marka, która ofertowała francuskie delikatesy i jako jedna z pierwszych, która otworzyła w stolicy piekarnię z francuskimi rarytasami. Obecnie Batida rozwija trzy sektory. Cukierniczy z czterema butikami na terenie Warszawy, oferujący nowoczesne francuskie cukiernictwo. Cateringowy, oferujący szeroki wachlarz rozwiązań w obszarach home&office oraz horeca, który obsługuje wiodące sieci hotelowe i planuje ekspansję na całą Polskę.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl