Katarzyna Starzyńska nową dyrektor sprzedaży horeca w Batidzie
Do zespołu Batidy, w związku z rozwojem firmy w segmencie horeca, dołączyła Katarzyna Starzyńska związana przez ostatnie 10 lat z Belvedere Gourmet Group.
Katarzyna Starzyńska, rodowita warszawianka, całe swoje życie zawodowe związana jest z hotelarstwem i gastronomią. Ukończyła studia Hotelarsko-Gastronomiczne w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie. Swoją karierę zawodową zaczęła w Hotelu Europejskim. Następnie, po szybkim awansie wewnętrznym, pełniła obowiązki managera Baru „Cherry Casino” w ówczesnym Hotelu Victoria w Warszawie (obecny Sofitel Victoria). Kolejnym miejscem, w którym Katarzyna Starzyńska zdobywała doświadczenie, był Hotel Bristol (obecny Royal Collection), w którym pracowała 15 lat, pełniąc ostatecznie funkcję zastępcy dyrektora ds. gastronomii. Zdecydowana na zmiany, przejęła stanowisko dyrektora Restauracji Belvedere w Warszawie i związała się z Belvedere Gourmet Grup. Pracując w tych prestiżowych miejscach, gościła m.in. królową Elżbietę II, Margaret Tacher, księcia Williama i księżną Kate, prezydentów USA, Baracka Obamę i Donalda Trumpa oraz światowej sławy gwiazdy muzyczne m.in. Michaela Jacksona czy Charliego Wattsa z The Rolling Stones.
Do obowiązków Katarzyny Starzyńskiej będzie należało zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży horeca oraz realizacja strategii. – Jesteśmy szczęśliwe, że do naszego zespołu dołączyła specjalistka z tak ogromnym doświadczeniem. Wierzymy, że nie tylko doskonała znajomość branży, ale i wyjątkowe zdolności komunikacyjne Kasi ożywią markę i zwiększy się tym samym tempo rozwoju Batidy w segmencie horeca. Nie możemy doczekać się efektów naszej współpracy. Życzymy Kasi wielu sukcesów – mówi, Caroline Radziszewska, wiceprezes zarządu Batidy.
Batida to firma rodzinna, która działa na warszawskim rynku od 30 lat. Pierwsza w Warszawie marka, która ofertowała francuskie delikatesy i jako jedna z pierwszych, która otworzyła w stolicy piekarnię z francuskimi rarytasami. Obecnie Batida rozwija trzy sektory. Cukierniczy z czterema butikami na terenie Warszawy, oferujący nowoczesne francuskie cukiernictwo. Cateringowy, oferujący szeroki wachlarz rozwiązań w obszarach home&office oraz horeca, który obsługuje wiodące sieci hotelowe i planuje ekspansję na całą Polskę.