Agnieszka Szlaska communication & PR director w IF Nation Group
W październiku do zespołu IF Nation Group, właściciela agencji eventowej Imagine Nation i agencji komunikacji marketingowej 360 Focus Nation dołączyła Agnieszka Szlaska, manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji, PR, CSR, public affairs oraz projektów change management i culture transformation.
Communication & PR director to nowa funkcja w strukturze IF Nation Group. Jest związana – jak informuje Grupa – z dynamicznym rozwojem i ambitnymi planami firmy, której klientami od lat są, m.in. Dell Technologies, Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o., Brown Forman Polska Sp. z o.o., TV Polsat, Pepco Poland sp. z o.o, PZU SA i Bank BNP Paribas SA.
Agnieszka Szlaska, jako communication & PR director, odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla Grupy i poszczególnych agencji, działania PR i media relations, komunikację wewnętrzną, planowanie i koordynację projektów agencyjnych. Raportuje bezpośrednio do Rafała Kupidury, CEO IF Nation Group.
Agnieszka Szlaska ma 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu strategii komunikacji dla marek i firm z branż m.in. lifestyle, FMCG, healthcare, OTC, reklama, media. Ostatnio pełniła funkcję dyrektora komunikacji i PR w firmie Sante (producent żywności) oraz head of PR w agencji Communication Unlimited. Wcześniej przez ponad siedem lat była dyrektorem komunikacji i promocji w międzynarodowej firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Przez 15 lat była dyrektorem promocji w wydawnictwach prasowych – Wydawnictwo Bauer (Twój Styl, Pani), Wydawnictwo Zwierciadło, AWR Wprost, WPTS.
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme we Francji. Od 2016, przez pięć kolejnych lat była członkiem Kapituły Rankingu „50 Kreatywnych w Biznesie” magazynu Brief.