Anna Andrych w PayEye
Anna Andrych, współzałożycielka agencji eventowej Master Brand, pełni funkcję doradcy zarządu ds. marketingu komunikacji i sprzedaży w PayEye – polskim fintechu, który jako pierwszy na świecie komercyjnie wprowadził płatność okiem.
Anna Andrych z branżą marketingową związana jest od ponad 20 lat. Kreuje działania dla liderów rynku zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy między zleceniodawcami, a dostawcami. Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania biznesowe, jako doradca ds. marketingu, komunikacji i sprzedaży dla firm z całego kraju. Prowadzi także projekty szkoleniowe.
Współzałożycielka agencji Master Brand, w której przez osiem lat odpowiedzialna była za relacje biznesowe i client service. Projekty, które prowadziła, były nagodzone w MP Power Awards, Golden Arrow oraz konkursie Złote Spinacze. Ekspercko tworzyła, nadzorowała i koordynowała setki projektów w Polsce i poza jej granicami m.in. Ceo Summit Warsaw, Welth Management Warsaw Night , Polish House Davos, Festiwal Gwiazd Międzyzdroje, Silesian Expo Mediolan, Londyn Investor Day.
Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego i Akademii Rozwoju Gospodarczego w Katowicach. Jest trenerem w EMTG w Warszawie i wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Członkini jury MP Power Awards – grupy MP Power Venue i Produkt.