Magdalena Izydorczyk senior incentive managerem w najs.world

Magdalena Izydorczyk, senior incentive manager, najs.world
Na zdjęciu: Magdalena Izydorczyk, senior incentive manager, najs.world

Magdalena Izydorczyk, po pozytywnym zakończeniu okresu próbnego, na stałe zostaje w najs.world jako senior incentive manager. Odpowiada za przygotowanie i realizację scenariuszy prospołecznych podróży, poszukiwanie nowych destynacji i rozwiązań na zrównoważony incentive, kontakt z klientami oraz pozyskiwanie lokalnych poddostawców.

Magda Izydorczyk dołączyła do najs.world w kwietniu 2022 roku. Z turystyką i branżą MICE związana jest od prawie 13 lat. Przed najs.world doświadczenie zdobywała, realizując samodzielnie duże międzynarodowe projekty, pracując m.in. w agencjach incentive travel jak: Bespoke, Rival Group, InDreams czy Furnel Travel.
Magda jest orędowniczką powiedzenia, że aby zmienić świat, trzeba zacząć od siebie i swojej społeczności. To właśnie skłoniło ją do otworzenia nowego rozdziału w swojej karierze zawodowej: w miejscu, w którym priorytetem są podróże z poszanowaniem lokalnej społeczności i środowiska. Uważa, że każda – nawet najmniejsza – zmiana zostaje w świadomości i pamięci uczestników wyjazdu, a to daje motywację do działania w tym obszarze.

Jako absolwentka japonistyki, szczególnym sentymentem darzy Orient. Półroczny pobyt w Japonii oraz kilkumiesięczna podróż po Azji Południowo-Wschodniej zapoczątkowały ścieżkę zawodową, którą traktuje jak połączenie pasji i pracy.

– Cieszę się, że Magda zdecydowała się dołączyć do najsa i agencji Plej, ponieważ dokładnie takiej bohaterki życzyliśmy naszemu przedsięwzięciu. Przede wszystkim stawialiśmy na dojrzałą zawodowo osobę, dla której rola reżysera podróży znaczy o wiele więcej niż „możliwość częstych wyjazdów” – mówi Urszula Nowak, head of incentive w Plej. – Szybko nabrałam pewności, że będziemy efektywnym combo, bo edukacja przez turystykę, komfort i bezpieczeństwo uczestników są dla nas obydwu numerem jeden. Wspaniale, że okazaliśmy się być środowiskiem, w którym Magda może kontynuować samodzielne realizowanie projektów i wcielać w nie własne pomysły – dodaje Urszula Nowak.

Najs.world to agencja incentive travel skoncentrowana na zachowaniach prospołecznych. Misją agencji jest tworzenie programów incentive, dzięki którym w każdej destynacji, w każdym budżecie i programie podróży uczestnicy mogą świetnie się bawić, a przy tym wpływać na małe wielkie lokalne sprawy. Każdy z autorskich scenariuszy dotyka co najmniej jednego z trzech obszarów tematycznych: waste, social i nature. Nowy brand czerpie z doświadczeń biznesowych agencji Plej – obie marki mają tych samych właścicieli.

Zobacz też: Urszula Nowak na czele najs.world >>>
Zobacz też: najs.world – nowa agencja incentive travel >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl